Gelişim

183 24 1
                                    

Kai hiç beklemediği ödülünü aldığı günden itibaren kaderinin çok daha derin bir hale geldiğini hissedebiliyordu. Sürekli ablası ile kıyaslanan eski halinden eser yoktu!

Valhalla'ya geldiği an ne kadar büyük bir hayalkırıklığına uğramıştı ama!

Sırf ablasına saygısızlık yapmaya devam ettiği için babası en sonunda kendisini cezalandırdığında ne kadar şaşırmıştı!

Buraya geldiği andan dakikalar sonra ise bir anda babası ortaya çıkmıştı! Ve hiç bir şey söylemeden, eğitmenini göndererek eğitimini kendisinin devraldığını belirtmesi...

Kai'nin kalbini durduran bir açıklamaydı!

9 yaşına kadar sadece babasından korkmuştu. Ve bunun ardında ki tek sebep ise onun nasıl katı birisi olduğunu bilmesinden kaynaklıydı. Hanelerine bağlı olan tüm Yarı Tanrı'lar bizzat babası tarafından eğitilmiş ve her biri kendi alanında mutlak bir güce sahip olan Yenilmez Yarı Tanrı'lar olarak adlandırılmışlardı.

Ve şimdi kendisi daha yetişme başlamadan önce böyle mutlak bir ustanın yol gösterimine mi sahip olacaktı!?

Kai için bundan daha değerli bir şey olamazdı!

Ve babası kendisini daha önce hiç duymadığı bir şey için çabalamasını sağlarken bir yandan da nerede hata yaptığını fark etmesini sağlamayı başarmıştı.

Ablası ile kıyaslandığı için mutlu olması lazımdı!

Ablası daha 30 yıllık yaşamında Evren Yarı Tanrı konumuna ulaşmış olan bir dehaydı!

Babasının gölgesinden çıkamayacak birisi olarak görülüyorsa ne olmuş yani?

Evren'in İkinci Tanrı'sı olan muazzam bir dağdı kendisi!

Tek bir sözü ile kadim güçleri yok eden bir tiranın gölgesinde kalmak kadar rahat bir şey olabilir miydi?

Fakat bunu fark ettiğinde ablası ile nasıl yüzleşebileceğini, hatta onun kendisine kızgın olma olasılığını fark ettiğinde Kai endişeyle eğitimine devam etse de, hayal ettiği ve korktuğu kadar hiçte kötü geçmemişti bu yüzleşme!

Ablası ona yolu gösterirken yüzünde hep sevecen bir ifade vardı. Hatta kendisini korumak için bir nişanını bile bırakmıştı!

Evrenin en ünlü Yarı Tanrı'sına ait olan bu nişan ile kimi kızdırırsa kızdırsın, resmen dokunulmazdı!

Ve bu hatasını fark ettiğinde...

Babası ilk defa ona bir şey vermişti.

Kendisine ait olan...

Evrende sadece babasında olan bir şey!

7 Dantian!

Artık Kai' nin normal bir yetişimci sayılması imkansızdı.

Zira kendisi için normal yetişim standartları artık geçersizdi!

Girdiği her alemin zirve aşamasına ulaşacaktı! Bulunduğu alemdeki bir yetişimciden 7 kat daha güçlü olacaktı.

Fakat böyle muazzam bir gücün nasıl kısıtlaması olmayabilirdi ki?

Gerçek Alemler olarak anılan alana daha dün giriş yapabilirken, vücudundan yükselen güçlü aura patlaması karşısında şaşkınlıkla kaldığında babası ona bunu açıklamaktan gecikmemişti.

Her zaman oturduğu o büyük balkondan aşağıya, kendisine doğru keskin bir ifadeyle bakarak,

"Yıldız Alemleri yetiştiriciliğin gerçek alemi olarak kabul edilir.

Elçi 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin