Ejderha Şehri

266 30 4
                                    

Ejderha İmparatorluğu'nun ilan edildiği şehir olan Ejderha Şehri tam anlamıyla bir sanat eseriydi.

Clast Hanedanlığının üyeleri dışında hiç kimse bu şehirde uçamadığı için kalabalık sokaklar burasını adeta bir ölümlü şehrine benzetiyordu.

Halkın bağırışları, askerlerin yürürken yükselen metalin tıngırtıları, hayvanların kükreyişi şehir için canlı olduğunu gösteren bir karmaşaydı.

Granit taşlar ile döşenmiş olan yollarda en ufak bir pürüz dahi yokken, bu şehirde hava durumu her zaman ilkbahar gibi serin olduğu için halkın üzerinde bulunan giysiler bu döneme uygundu.

Ceket veya pelerin giymeyen halkın halinden memnun olduğu ise gözlerinde bulunan o ışıktan belirliydi.

Zira Ejderha İmparatorluğu kurulduğu andan itibaren sahip olduğu katı kurallar ile birlikte halkının güvenliği sağlamış, Ölümsüz İmparatorları tarafından getirilen refah ile hayata geldiklerinden itibaren yaşamları garanti altına alınmıştı.

İmparatorluğun her bir vatandaşı yeteneğine göre iş imkanı sunulurken, sahip oldukları garanti ile hayatları konusunda artık bir endişe dahi kalmamıştı.

Ve bu sebeple tüm vatandaşları Ölümsüz İmparator olarak benimsedikleri Evren Tanrı'sı ve ailesine sadakat ile bağlıydılar.

Evren Tanrısı, kendilerini koruduğu gibi zenginlik, güç ve yaşam vermiş bir koruyucuydu.

Kadim güçler saldırdığında tüm imparatorluk halkı yaşadıkları toprağı korumak için ölüme hazırlanarak savaş alanına gittiklerinde, Evren Tanrısı onları geri göndermiş ve tek başına bu güçleri yok etmişti!

Bu efsanenin sadece bir kaç yıl önce gerçekleşmiş olmasına rağmen tüm İmparatorluğu bırak, evrenin en uç noktalarında bile yankı uyandırmıştı.

Tek bir askerin dahi burnu kanamadan sağ çıktığı savaşta, Ejderha İmparatorluğu'nun efsanesi doğarken halk, çocuklarına bu savaşı her akşam anlatacak kadar ileri gidiyordu.

Ve Clast Hanesinin hanımı...

Yıldız Işığı.

Ejderhaların Tanrıçası.

Lu Clast.

İmparator ne kadar dokunulmaz bir varlık gibi gözüküyor ise, eşi olan İmparatoriçe tam tersiydi.

Ejderha Şehri'nde sık sık gözüken imparatoriçe, halkın sorunlarını bizzat dinliyor ve buna hemen çözüm getiriyordu.

Bunun yanında imparatorun kabul ettiği bir olay daha vardı.

Ejderha İmparatorluğu'nun asıl yöneticisi kesinlikle Lu Clast idi.

Sahip olduğu güce ve bilgiye karşılık Evren Tanrısı genel olarak canlıların düşündüklerini anlayamayan bir duygu yoksunluğuna sahipti.

Sadece sevgi ve nefreti bilen imparator tüm kararları eşine bıraktığını ilan ederken, o bir koruyucu gibi arkada beklemeyi seçerek imparatoriçenin hiç bir kararına itiraz etmiyordu.

Ve bundan dolayı halk her ne kadar Evren Tanrı'sına bağlılığını bildirse de, Lu Clast kalplerinde bambaşka bir noktada duruyordu.

Şehirde yaşayan vatandaşlar günde en az bir kez Lu Clast'a şükretmesi oldukça doğaldı.

Eğer şükretmeyen olursa bu garip olurdu.

Zira tüm imparatorluğu çeviren bu kadın, gözlerini her zaman imparatorluk içinde yaşayanlar üzerinde tutuyordu.

Elçi 4Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin