Pov Rose.
Siedziałam na lekcji bawiąc się długopisem. Za 10 minut kończyła się lekcja a więc czekałam na koniec.
-Rose wstań. - powiedziała nauczycielka z Fizyki.
-Ja? - zapytał patrząc na panią.
-Tak ty. - odpowiedziała.
Wstałam mają zdziwioną minę. Wszyscy się na mnie popatrzyli. Czekałam aż coś pani powie w końcu.
-Masz zły strój do szkoły. - powiedziała po minucie.
-Słucham? - zapytałam zdziwiona.
Miałam dzisiaj na sobie czarną spódniczkę, za dużą bluzę zieloną w pasli i podarte rajstopy.
-Ale ona dobrze wygląda. - powiedziała jakaś dziewczyna która siedziała przy oknie.
-Nie wygląda dobrze. Za krótka spódniczka. - powiedziała podchodząc do mnie.
-Niech się pani cieszy że pani nie było na ostatniej imprezie w takim razie bo by pani na zawał zeszła. - wtrącił się Tom.
Uderzyłam chłopaka aby się zamknął. Nauczycielka coś tam pogadała i wpisała mi uwagę.
-Połowa dziewczyn z tą wygląda jak dziwki a to ja dostaje uwagę. - powiedziałam cicho i usiadłam.
Tom się zaśmiał a ja popatrzyłam na niego morderczym wzrokiem. Lekcja się skończyła a ja wyszłam jako pierwsza.
-Jebana pizda. - powiedziałam na cały głos idąc przed siebie.
Usiadłam na schodach i wyciągnęłam telefon. Przeglądałam telefon i Bill się do mnie dosiadł.
-Słyszałem że Tom wczoraj był u ciebie. - powiedział nagle.
-Tak był? - odpowiedziałam zgodnie z prawdą.
-Co robiliście? - zapytał znowu chłopak.
-Gadaliśmy chwile a potem zagrał i mi gitarze. - powiedziałam znowu zgodnie z prawdą.
-Jesteś wyjątkowa. - powiedział śmiejąc się.
-Co? - zapytałam zdziwiona.
-Nie grał dla żadnej dziewczyny nigdy. - powiedział bliźniak Toma.
-Oł trochę dziwne. A czemu on był wczoraj na próbie spokoju jest zawieszony? - zapytałam.
-Znowu jest w zespole bo wydajemy ups miałaś tego nie wiedzieć. - powiedział chłopak zamykając usta.
-Okej zapamiętam to sobie. - powiedziałam śmiejąc.
Lekcje się skończyły a ja siedziałam w aucie czekając na Tom aż skończy palić w końcu. Po wzięcia ostatniego bucha wsiadł do auta. Patrzyłam cały czas na drogę poza oknem. Gdy dojechaliśmy weszłam do domu i poszłam coś zjeść. I usiadłam na kanape. Ziewłam jak ktoś wszedł mi do domu.
-To tylko ja. - powiedział dom zakluczając drzwi. - nie zapominaj zakluczać drzwi.
-Dzięki. - powiedziałam.
Bliźniak Billa usiadł obok mnie. Popatrzył się chwile na mnie i złapał mnie za udo.
-Mogę się przytulić? - zapytałam.
-Jasne. - odpowiedział.
Rozłożyłam kanape aby była większa. Tom się położył a ja obok niego i przytuliłam się.
-Coś się dzieje? - zapytał Tom bawiąc się moimi włosami.
-Po prsotu muszę się do kogoś przytulić. - odpowiedziałam szczerze.
Leżeliśmy chwile wtuleni do ciebie i mój telefon zadzwonił. Szukałam do ręką a jak znalazłam od razu wstałam. Dzwonił do mnie tata z mamą. Powiedziałam dla Toma aby siedział cicho i zrobił mi herbatę. Odebrałam i trochę zmarłam.
-Hej. - powiedziałam dla rodziców.
-Czemu nie dzwoniłaś ani razu od twojego wyjazdu? - zapytał tata.
-Nie miałam czasu dużo kartkówek ma nowa klasa. - powiedziałam trochę kłamiąc.
-Mam nadzieję że żadnych chłopaków tam nie ma. - wtrąciła się mama.
Tom się zaśmiał a ja pokazałam mu środkowy palec odwracając przez przypadek kamerkę prosto na Toma.
-Kto to? - zapytał tata.
-O chuja. - powiedziałam rozłączając się i rzucając telefonem w kąt.
-Rose nie klnij nie ładnie. - powiedział Tom uśmiechając się.
Chłopak podał telefon i usiadł obok mnie. Miałam kilka wiadomości od taty że nie ładnie przeklinać i że mam ładną koleżankę.
-Jesteś ładną koleżanką. - powiedziałam do zdzwionego Toma.
-Słucham? - zapytał.
-Tata powiedział że jesteś ładną koleżanką. - powiedziałam zgodnie z prawdą.
Tom przewrócił oczami i wrócił do mnie z skończoną herbatą. Wzięłam pare łyków i położyłam się plecami na kanape. Po chwili poczułam coś ciężkiego na sobie i ciemność.
-Nie widzę nic złaź ze mnie! - wykrzyczałam szarpiąc się.
Tom nie odpuszczał i jeszcze chwile leżał na mnie do momentu gdy nie jebłam go w jaja. Od razu szybko zszedł kładąc się obok mnie.
-Mówiłam. - powiedziałam wstając i poprawiając włosy.
Wypiłam herbatę do końca i położyłam się na Tomie. Wtuliłam się do niego i nawet nie wiem kiedy ale zasnęłam.
CZYTASZ
My first real love. / Tom Kaulitz
Teen FictionA co gdyby tak z dnia na dzień zerwać z chłopakiem i przeprowadzić się do Niemiec? Rose po rozstaniu przeprowadza się do Berlina, gdy wpada na przypadkowego chłopaka. Przeprasza za swoją nie uwagę. Tego samego dnia jednak się dowiaduje że to światow...