מצבה של הרשימה השחורה שלי היה מעולה, נשאר רק עוד טירון אחד בכיתה שלי שלא הצלחתי לשבור. רוסי בשם אלכס הוכיח את עצמו כאחד שמסתגל לשינויים במהירות מפתיעה ונשאר קר רוח בכל מצב. הדבר הטריד אותי יותר ויותר, כי שאר הטירונים התחילו לראות בו מנהיג וזה היה יכול להיגמר רע. הייתי חייב לתפוס אותו בביצים והינה, עכשיו עמדתי לעשות בדיוק את זה.
שני הטירונים מיהרו להתלבש בזמן שאני התרכזתי בעש שריחף ליד הנורה הדלוקה.
כשהקולות נדמו, הורדתי את עיניי, בחון את הקורבנות שלי. אלכס ואחת החיילות של יאנה עמדו מולי. שער פרוע, לחיים סמוקות ומדים שישבו עליהם בצורה מרושלת. המחזה היה מגוחך להחריד. זאת הייתה הפעם הראשונה שתפסתי את הטירונים באמצע סקס ולא ידעתי מה תהיה הדרך הכי טובה להתמודד עם המצב.
"הסבר?" בחרתי להיות המפקד המניאק שכולם כל-כך אהבו.
דממה ברכה אותי. הבחורה לא העזה להרים את עיניה מהרצפה ואפילו לאלכס לא היה מה להגיד להגנתו.
"נו, אני בטוח שיש לכם מה להגיד." המשכתי להקשות.
"המפקד," הטירון שלי אזר אומץ. "אפשר לדבר איתך דקה לבד?"
סקרן ממה שהבחור יכול להגיד לי, אני מסמן לו לצאת החוצה.
"דבר." פקדתי עליו אחרי שהשארנו את החיילת בפנים והוא המשיך להתמהמה.
"המפקד, אפשר שזה יישאר בינינו?" המבט שלו נע בין נחוש למודאג, אבל בשום פנים ואופן לא מתרפס. "נדיה היא בחורה טובה. אני לא רוצה שיהיו לה בעיות בגלל מה שקרה."
"היית צריך לחשוב על זה קודם."
"צודק." הוא נאנח בתבוסה. "יש משהו שאני יכול לעשות עכשיו?"
אני מסמן וי ליד השם שלו ברשימה. המשימה הסתיימה. אבל אני צריך להחליט מה לעשות עם השניים האלה. בסוף, בתמורה לשתיקה שלי, אני גורם לו להבטיח שיוריד פרופיל ויפסיק להתבלט. הוא לא מבין למה, אבל אני לא מספק הסבר ושולח אותם לדרכם רק עם שעות ביציאה על כך שהיו מחוץ לאוהל בזמן שהיו אמורים לישון. 'אני הופך לנחמד מדי,' חשבתי לעצמי. 'צריך כבר לצאת לפנסיה.'
התקרית עם אלכס לקחה יותר מדי זמן וכבר רציתי לחזור לחדר שלי לנוח. שקלתי לקצר את הסיבוב שלי, כדי להגיע למיטה יותר מהר, כששמתי לב לסימני גרירה על החצץ. 'זה לילה מיוחד או שכל הטירונים החליטו להתנקם בי עם מניעת שעות שינה?' התסכול שלי לא ידע גבולות. יכולתי להחליט שלא ראיתי דבר ולהמשיך לחדרי. אף אחד לא היה מאשים אותי בכך שאין לי ראיית לילה של חתול. יכולתי ללכת לישון, אבל אם ימצאו בבוקר גופה של טירון, המצפון שלי לא ייתן לי להירדם יותר בחיים. לכן, בחריקת שניים, התקדמתי לאורך העקבות.
YOU ARE READING
טריגר
Romanceברוך הבא לחייו של בר, מ"כ של טירונים ב-8200. הצבא זה אזור הנוחות שלו ובשביל כולם הוא המפקד המנייאק הטיפוסי שנהנה מעמדת הכוח שלו יותר מדי. זה לא אמור לעניין אף אחד, למה הוא כזה. הוא השאיר את העבר שלו מאחור ומתרכז חזק בהווה. אבל מספיק טירון חצוף אחד...