Třetí osoba
,,Christophe, kde jsi byl tak dlouho?!"
,,Víš, unést ho není úplně jednoduché"
,,O vše se již postarám, můžeš jít"
Chvíli se na ni díval a odešel. Ollessandra mladého Raddlea přivázala k židli a dostatečně zabezpečila místnost. Poté ho probudila.
,,Kdo jsi?!"
,,Jmenuji se Ollessandra, ale to není hlavní."
,,Co považuješ za hlavní?"
,,Znáš řeckou mytologii?"
,,Ano."
,,Tak mi vyjmenuj všechny řecké bohy"
,,Zeus, Poseidon, Hádes, Héra, Afrodita, Persefona, Apollón, Ares, Artemis, Athéna, Demeter, Dionýsos, Héfaistos, Hermés, Hébé, Hélios, Hestiá, Erós, Niké, Hekaté, Iris, Néreus, Thetis, Styx, Eurybia, Gaia, Kronos, Pontos-"
,,Stačí, vidím, že se skutečně vyznáš, jen by mě zajímalo kde jsi na všechny bohy přišel, světově je jich totiž známo jen pár."
,,Nepovažuji to za důležité."
,,Měl by jsi ale vědět něco ze své historie. Tvůj otec ani matka totiž nejsou obyčejní kouzelníci. Tom Raddle byl totiž synem Háda a Aleisson Raddleová dcera Poseidona.
To znamená, že jsi nejen potomek dvou řeckých bohů, ale i vládce Titanů Krona. Vše bylo naplánováno tak aby si se o tom nikdy nedozvěděl, ale teď jsi v nebezpečí.
Zatím se o tebe naštěstí ani jeden z bohů nepřihlásil, ale je jen otázka času než někdo z nich poruší dohodu jež mezi sebou mají. Když se o tebe totiž přihlásí jeden, musí oba a to by znamenalo, že by jsi byl ještě mnohem mocnější. Dokud se tak nestane zůstaneš tu ať chceš nebo ne.",,Kdo všechno o tom ví?"
,,Samozřejmě to věděl tvůj otec, matka, strýci a také tvá teta"
,,Hm."
,,Ještě by jsi měl vědět o sázce jež mezi bohy vznikla když si se narodil. Vsadili se totiž jestli se budeš více podobat Poseidónovi nebo Hádovi. Hádes své dva mrtvé syny částečně zachránil. Oživil je, ale pod podmínkou že zůstanou v podsvětí. Nemůžou od tamtud odejít." Otevřela dveře a odešla. Williama zajímalo, jak dlouho bude ještě muset sedět přivázaný k židli v místnosti kde nefunguje jakákoli magie.
*
,,Williame?",,Co chceš?!"
,,Dneškem začínají tvé hodiny v boji s mečem."
,,Nemám zájem."
,,Upřímně, je mi to jedno. Za chvíli si pro tebe prijde Christophe."
Bohužel se tak opravdu stalo a po pár minutách se ve dveřích objevil kluk, ve kterém jsem okamžitě poznal Hádova syna.
,,Tak začnem?"
,,Jestli jsi si toho ještě nevšiml přivázali jste mě tu."
Mávl rukou a já byl volný.
,,Tak mi ukaž co umíš."
Udělal jsem pár úderů a už byl odzbrojen.
,,Tak jo, vidím že základ umíš, teď to zkusíme naostro."
Dal jsem se do útoku. Sice šermovat uměl ale já byl zkrátka lepší, mnohem lepší. Po chvíli jsem souboj ukončil, protože jsem mu mečem mířil přímo na krk.
,,Nechápu proč po mně chcou ať tě učím šermovat když to umíš lépe než já."
,,Vůbec bych tady ani nemusel být."
,,Nechceš pochopit že je to důležité?"
Zašklebil jsem se na něj ,,Ne, baví mě pozorovat jak jsi z toho zoufalý"
Zixy Klara Doveová
***
William mě už začíná pěkně štvát. Už před pár týdny zase zmizel a nikomu se neozval. Jo, mám o něj strach ani nevíš jakej, ale netuším co s tím mám dělat.Povzdechla jsem si a šla na kolej.
,,Zix, hele myslíš že mám u Raddlea šanci?"
,,Pansy, sice jsem tvoje kamarádka, ale William snad nikdy na dívky nepomyslel."
,,Je to zajímavý jak on na holky nemyslí, ale holky na něj myslí pořád."
,,Raddleovi se vždy zajímali spíše o černou magii."
,,Jak to máš s klukama vlastně ty?"
,,Nemám nikoho."
,,Všichni se o tobě pořád baví"
,,Hm, s kým by jsi chtěla jít na ten ples?"
,,S Raddleem, s kým taky jiným. Už od první chvíle se mu snažím dát nápoj lásky."
,,A to si myslíš, že se ti to povede? Ten lektvar cítí na míle daleko."
,,Tak mi řekni co mám dělat!"
,,Nejlépe si vyber někoho jinýho."
,,Chceš ho pro sebe, že jo?! Snažíš se mě zbavit protože víš, že o mě má zájem!"
,,Pansy, je to můj bratranec!"
To mě ale už zasáhla kletba Sectumsempra. Okamžitě jsem se svezla na zem. Ostatní se ani nenamáhali mi pomoct, pouze se na mě udiveně dívali. Až když se tu objevil William se něco začalo dít.
,,Sakra, tak jste úplně blbý?!"
Napolo ke mně poklekl, dal nade mě své ruce, zavřel oči a začal odříkávat latinská slova. Bolest odstoupila ihned ale přesto jsem upadla do bezvědomí.
ČTEŠ
ZLO 4
FanfictionWilliam tentokrát nastupuje do čtvrtého ročníku. Jak si ale dokáže poradit s turnajem tří kouzelníků? Navíc ještě k tomu zjišťuje, tajemství řeckých bohů... Čtvrté pokračování příběhu Zlo.