EPILOG

12 2 0
                                    

Teprve sedmnáctiletý muž seděl ve svém pokoji a zmítal se v minulosti. Přemýšlel o svém příteli jež již před lety zemřel. I přes to že mu otec řekl že v podsvětí není, ho tam hledal. Jak čekal tak bezúspěšně.
Nikdo netušil co se s ním stalo, slehla se po něm zem. Nikdo nemohl tušit, že se z něj stal zajatce přírodních zákonů. Měl na výběr, mohl si zvolit znovuzrození nebo oddaně sloužit. Tedy tak to bylo za normálních okolností. U něj byli přesvědčeni že je nenapravitelný a že bude pouze dělat potíže. Chtěli ho poslat do podsvětí na trestná pole, poté si ale uvědomili že by ho zřejmě Hádes přivedl zpět k životu.
Zavřeli ho za brány času aby se věčně mučil pohledem na své blízké.

Christophe otevřel dveře pod myšlenkou, že už déle nemůže zůstat. Neměl nic co by ho zde drželo. Jeho nevlastní bratr Tom se po smrti svého syna vrátil do podsvětí a sloužil svému otci. Tifian měl svou rodinu, nemohl věčně být mezi nimi. Evelyn stále pátrá po tom jak Williamovi pomoci. Tvrdí že William zachránil život jí a ona mu to musí oplatit. Zbyl jen on. Měl možnost žít v podsvětí, nebo se vrátil tam odkud přišel- do starověkého Řeckého města kde žila většina polobohů. Věděl že se musí vrátit. Svůj úkol splnil. Ollessandra celou tu dobu věděla že William zemře.
Skočil do jednoho ze stínů, vynořil se na dobře známém místě. Moc lidí si ho nevšímalo.

,,Christophe?, nemysleli jsme si že by ses vracel."

,,Proč jsi mi neřekla že umře, mohl bych tomu zabránit!"

,,Christophe, dala jsem ti možnost ho poznat, více jsem dělat nemohla. Ty víš že mu nebylo pomoci, že ano?"

,,Neměl zemřít, měl jsem tomu zabránit!"

,,Udělal jsi to co jsi měl. Byl jsi určen aby jsi Williamovi vylepšil ten poslední rok jeho života, ne k tomu aby jsi ho udržel na živu. Bylo mu předpovězeno zemřít. Již před jeho narozením bylo vysloveno proroctví jež to oznamovalo. Věděl o tom pouze Hádes a jeho syn Tom."

,,Tom věděl že jeho syn zemře a nic s tím neudělal?!"

,,Christophe, to víš že se o to snažil, byl tím doslova posedlý. Proroctví se ale vždy náplní, ať dříve či později."

,,Ty víš kde je?"

,,Řeknu ti to pokud budeš přísahat ti řece Styx, že o tom nikomu neřekneš a nebudeš se tím dále zabývat."

Christophe si povzdechl. ,,Přísahám při řece Styx."

,,Jak dopadne člověk po smrti, to víš. Jeho duše se zformuje do podoby s jakou žil. Většinou poté duše cestují do podsvětí, jsou ale i výjimky. Občas se stane, že síla mocnější než bohové a její stoupenkyně člověka zajmou. Z těch lidí se poté stává něco jako služebnictvo."

Až teď že mě vyprchala poslední naděje. William je nadobro pryč a on se s tím musí srovnat...

ZLO 4Kde žijí příběhy. Začni objevovat