Christophe Henry di Leonardo
V učebně se ozvala obrovská rána. Já jen tupě zíral na Williama a nadával si do idiotů. Mohl by ten výbuch zastavit, ale já ho prostě musel nožem seknout do ruky...
,,Pane Zabini, pane Fitzgeralde odneste ho na ošetřovnu."
Nic neřekli a vydali se k němu.
,,Pane di Leonardo, můžete mi vysvětlit co se stalo?"
,,Přidal jsem do lektvaru špatnou ingredienci a on to viděl. Odstrčil mě, a proto to vybouchlo jen na něj."
,,Dobře, pro jistotu si zajděte na ošetřovnu. Ostatní pokračujte v přípravě."
Otevřel jsem dveře a vešel na studenou chodbu.
Místo ošetřovny jsem šel na kolej a přes vysílání Iris jsem se spojil s Ollessandrou.,,Tak co, jak to jde v Bradavicích?"
,,Ten William se mi líbí, zatím se ale chová dost odtažitě."
,,Christophe, jsi tam aby jsi ho ochránil."
,,Budeš naštvaná když ti řeknu, že je na ošetřovně?"
Uviděl jsem výraz v její tváři, proto jsem raději obraz rychle přerušil.
Jenže potom jsem chytil výčitky svědomí a odchytil si nějakého studenta aby mě zavedl na ošetřovnu.
Ošetřovatelku jsem nikde nezahlédl, zřejmě byla právě pryč...
Jen jedna postel byla obydlená. Rozevřel jsem závěsy s uviděl Williamovu bledou tvář.Zničehonic otevřel oči a posadil se.
,,Byl jsi v nejbližší době v podsvětí?" Ptal se.
,,Jo, poslední dobou tam chodím celkem často."
,,A viděl jsi tam mého otce?"
,,Jo, proč?"
,,Ale nic" zničehonic se zvedl. ,,Můžeme jít."
,,Ty nikomu ani nic neřekneš?"
,,Pomfreyová už si zvykla."
,,Nechceš mě potom doučit něco z lektvarů?"
,,Hm."
Pousmál jsem se a následoval ho na hodinu.
*
,,Kam to jdeme?",,Do komnaty nejvyšší potřeby"
,,Co je-"
,,Prostě to neřeš a pojď za mnou!"
Už jsem nic neřekl a následoval ho až někam do vyšších pater.
Zničehonic se před námi začali rýsovat dveře. Místnost za nimi vypadala podobně jako učebna lektvarů.,,Umíš z lektvarů alespoň nějaký základ?"
,,Ne."
,,Fajn, začneme tím že ti pomůžu umíchat mnoholičný lektvar."
,,Jestli chceš zase skončit na ošetřovně"
Potom z kapsy hábitu vytáhl malou krabičku a kouzlem ji zvětšil.
,,Tady jsou přísady" potom ještě vytáhl svou učebnici lektvarů. ,,A tady upravený recept."
,,Nevypadá moc používaně."
Pokrčil rameny. ,,Nepotřebuji ji, ale teď poslouží dokonale" poté postavil kotlík na oheň a naplnil ho vodou. Pro jistotu udělal i pár ochranných kouzel.
,,Zkus to uvařit sám. S tím postupem by to mělo jít jednoduše."
,,Bude to jen ztráta přísad."
,,Jsem tady jen kvůli tobě, tak toho nech."
Tady bych asi měl souhlasit...
,,Nemusíš tady být!"
,,Nemusel bych kdyby jsi nebyl neschopný uvařit něco tak primitivního jako je mnoholičný lektvar."
,,Není to moje chyba! To ty jsi na mě sáhnul!"
,,Nemá to cenu" odsekl a přemýstil se pryč.
Sakra! Já jsem idiot!
Samozřejmě že to byla moje chyba. Já jsem ho zranil, kvůli mně na něj vybouchnul můj lektvar a já ho za to ještě seřvu? Vždyť tady byl jen proto aby mě něco naučil!
Musím ho najít a omluvit se muOpustil jsem místnost a začal procházet hrad.
Je překvapivé, že jsem tady první den a přesto jsem se zatím neztratil.Zničehonic jsem ho oknem zahlédl. Seděl u nějakého rybníku a pohrával si s kapkami vody. No jasně, dělá to každý z potomků Poseidóna když přemýšlí.
Tohle byla první známka toho, že je vážně potomek i Poseidona, dejte mi zapravdu že se chová spíše jako vnuk Háda.Po nejméně dvaceti minutách jsem došel až k němu.
,,Williame, omlouvám se."
,,Nemůžeš mě nechat na pokoji?! Klidně si choď na tuhle školu, dělej si co chceš ale mě z toho vynech."
Jeho oči byly ještě temnější než obvykle. Vypadalo to, že temnota vycházela přímo z něj, v jeho blízkosti jsi se cítil jako by jsi se právě nacházel v hlubinách tartaru.
,,Je věc o které nevíš. Jde ti po krku někdo nebezpečný. Zprvu jsme si mysleli, že je to někdo z těch koho ten váš ředitel oživil, ale potom jsme zjistili že jsi je všechny zabil. Ten váš Brumbál si nějak pojistil smrt, neumřel pořád žije. Otec se ho snaží udržet v podsvětí, ale za chvíli to už nezvládne."
,,Zabiji ho kolikrát to bude potřeba."
,,Williame neblbni, Hádes se snaží najít způsob jak ho nadobro zabít, ale zatím to vidí šedě."
ČTEŠ
ZLO 4
FanfictionWilliam tentokrát nastupuje do čtvrtého ročníku. Jak si ale dokáže poradit s turnajem tří kouzelníků? Navíc ještě k tomu zjišťuje, tajemství řeckých bohů... Čtvrté pokračování příběhu Zlo.