Kim Hikari
Stăteam de aproape jumătate de oră închisă în camera mea.
Bătăile insistente în ușă nu îl fac pe tata să mă elibereze.
Știu că eram puternica,știu că puteam sa sparg ușă aia.
Îmi făceam griji pentru Jungkook. Pentru faptul că tata i ar putea face rău în orice moment.
Îmi dau hainele jos de pe mine pentru că voiam să îmi iau înfățișarea supranaturală.
Stricasem deja atât de multe haine transformându-ma încât nu voiam să o fac și cu rochia asta.
După ce îmi iau înfățișarea sar direct spre ușă și o sparg.
Afara era un gardian pe care îl mușc până când nu se mai mișcă.
Simțeam mirosul lui Jungkook de la o poștă. Era închis în celula pe care tata nu m a lăsat să o văd niciodată.
Cum ajung acolo îl văd pe tata la ușă. Spunea ceva.
-Mi ai distrus familia Jungkook! De ce sa te las sa scapi?
-Soția ta a vrut să fie vampir,nu a fost alegerea mea. Așa că Kim,nu mă mai învinui.
Mama a vrut să fie vampir.. Jungkook îi dăduse sânge și o transformase...
Nu îmi spusase astea până acum.
Din cauza sentimentelor și a lacrimilor din ochii mei îmi iau din nou înfățișarea umană.
-C-ce ai făcut...? mă apropii de celula. Ai transformat o pe mama în vampir?
Jungkook se uita spre mine.
-Hikari,nu e ceea ce pare. Îmbrăcate,lasă-mă să îți povestesc! Nu îl asculta pe tatăl tău!
-Ti am spus Hikari,e un monstru. Mama ta m a înșelat cu el,apoi el a transformat o în vampir.
Îmi șterg una din lacrimi. Obrazul era inundată de lacrimile greoaie.
Daca tata spunea adevărul? Daca Jungkook chiar a avut o relație amoroasă cu mama? Daca de asta s a apropiat de mine?
Daca. Daca. Daca. Daca.
Voiam să duc o viață liniștită,o viață ca a unui om,sau a unei creaturi.
-Tată...tu..spui adevărul? .
-Minte Hikari! Cum as fi făcut eu asta? Da,am transformat o pe mama ta,dar nu am avut o aventură cu ea. Fratele meu o cunoaștea. Ea a dorit asta,și fratele meu m a făcut să o transform. Crede-mă Hikari!
-TACI! TACI ODATĂ! Tata,spune,e adevărat ce am auzit?
-Pai...ăh,da. E adevărat Hikari. Ți am zis...e doar un monstru!
Simțeam că tata minte. Îi vedeam ochii. Mă mințea...din nou.
Îmi înfig mana in gatul lui și îl împing până în perete.
-Tată...de ce nu îmi spui adevărul? Jungkook chiar a avut o aventură cu mama?
-Asta e...ade---varul! Dă-mi drumul Hikari,nu pot...sa...respir.
Îi dau drumul. Eram deja convinsă că minte. Merg și rup lantul ce lega închisoarea.
Desfac funiile cu care era legat Jungkook. El mă ia părintește in brațe și îmi sărută creștetul capului.
-In loc sa ai încredere în mostrul asta,mai bine ai avea în tatăl tău Kim Hikari!
-Tatăl meu m a mințit cel mai mult din toți oamenii pe care ii cunosc... Cum sa mai am încredere în tine tată? spun aproape plângând.
Mă durea tot corpul...de la efortul depus. Dar cel mai tare mă durea sufletul.
As fi vrut să am un tată cum îl credeam când eram o fetiță mica și naivă.
El pentru mine era tatăl perfect. Tocmai acum mi am dat seama cat de meschin e.
Tatăl meu...de astăzi,nu mai e tatăl meu.
-Îmi pare rău... Ți ai pierdut fiica mult iubita acum ceva timp... tată.
Îl iau pe Jungkook de mana și mergem sus. Mă îmbrac repede.
-Trebuie sa plecam de aici.
-Cum de m ai crezut pe mine Hikari? El..
-Vreau sa mergem acum. Am nevoie sa iau aer.
-Nu ignora ce te am întrebat.
Merg aproape de el. Eram față în față. Sânii mei erau încă goi.
Apropiere de el îmi fac sfârcurile sa se întărească.
-Ei bine Jungkook. Mi ai zis sa am încredere în tine...și am! Mi ai câștigat încrederea când tata a pierdut o! Și plus că am calitatea minunată de a simți când oamenii mint. Așa că Mr Jeon, întotdeauna te voi crede pe tine! spun iar el îmi oferă ce aveam nevoie,un sărut.
Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare ❤️
CITEȘTI
𝕄𝕪 𝓶𝓲𝓼𝓽𝓮𝓻𝓲𝓸𝓾𝓼 𝓀𝒾𝓃ℊ⚋ʲᵉᵒⁿ ʲᵘⁿᵍᵏᵒᵒᵏ
Mystery / Thriller⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊♚⚊⚊⚊⚊⚊⚊⚊ ⤿𝐾𝑖𝑚 𝐻𝑖𝑘𝑎𝑟𝑖 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑜𝑏𝑙𝑖𝑔𝑎𝑡ă 𝑑𝑒 𝑐𝑎𝑡𝑟𝑒 𝑡𝑎𝑡ă𝑙 𝑠ă𝑢 𝑠ă 𝑠𝑒 𝑐ă𝑠ă𝑡𝑜𝑟𝑒ă𝑠𝑐𝑎 𝑐𝑢 𝐽𝑒𝑜𝑛 𝐽𝑢𝑛𝑔𝑘𝑜𝑜𝑘. 𝐴𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑒𝑟𝑎 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑎𝑡 𝑑𝑒 𝑡𝑜𝑡𝑖 𝑜𝑎𝑚𝑒𝑛𝑖𝑖 𝑢𝑛 𝑚𝑜𝑛𝑠𝑡𝑟𝑢. �...