Ziua cea neașteptată a venit. Nu voiam să ies din camera mea. Nici măcar nu voiam să dau ochii cu tata.
Deodată aud bătăi puternice în ușă.-Kim Hikari,cat trebuie sa aștept după tine? Daca nu cobori în două minute nu știu ce îți fac.
-Lasa-ma tata,nu sunt gata încă! Vrei sa fac o părere bună nu?
-Grăbește-te te rog. E deja târziu.Mințeam,normal. Eram deja gata dar nu voiam să cobor. Nu voiam să mă întâlnesc cu montrul. Nu voiam să îi văd fata,sa îi vorbesc.
Îmi iau noua rochie pe mine și cobor jos. Tata mă aștepta deja în trăsură. Urc și mă așez în fața lui.-Alta data nu mă fa sa mai aștept atât Hikari. Te rog!
-Promit!Trăsura merge destul de repede. În câteva ore suntem deja acolo. Eu cobor prima urmată de tata. Palatul lor era diferit. Al nostru era plin de animăluțe drăguțe,oameni fericiți,la ei este opusul,este întunecat,oameni par supărați,animalele sunt inexistente. Mă sperie extrem de mult locul ăsta în cat nu vreau sa intru,însă tata mă obligă.
-Tata...ce e asta...? Măcar locuiește cineva aici?
-Taci Hikari și intră. Sunt în palat. Doar nu spune lucuri ce nu îsi au locul,te rog.
-Bine,dau ochii peste cap și îmi ridic rochia.Cum intrăm suntem întâmpinați de grădinar. Era destul de trist și privea mereu în jos.
-Bine ați venit Măriile Voastre. Poftiți,intrarea este chiar acolo,ne arată el apoi își continuă treaba.
Oameni de aici nu aveau pic de viață,erau extrem de leșinați. Nu pot găsi un cuvânt mai potrivit. Ca și cum nu am viața,ca și într-un film horror.
Intrăm și înăuntru era același vibe care era și în curte. Negru,întunecat,puțin mobilier,multe pânze de păianjen.
-Bine ați venit! Se aude o voce din spate în timp ce ușă se închide în urma noastră
-Bine v am găsit, spune tata puțin înfricoșat.
-Suntem familia Jeon,vine Măria Sa Yuni.
-Bine ati venit! se aude o voce la fel de înfricoșătoare din gura Măriei Sale Sun.
-Bine v am găsit. Am venit cu gânduri bune,niciun gând rau. Daca puteam sta de vorba puțin!
-Ne ar face incredibila plăcere,spune regina Yuni. Fiica ta este extrem de frumoasa.
-Va mulțumesc,fac o plecăciune.Ne așezăm la masă și ei ne servesc cu cate o ceașcă de ceai. Mă uit la decorul regatului,era unul aparte. Într-un fel îmi plăcea,iar într-un alt fel mă înfricoșa.
-Frumos regat,spun eu fara sa îmi dau seama.
-Multumim! Fiul nostru a gândit tot decorul. De la pânzele de păianjen până la șerpii din camera Sa.
-Eram sigură,ceva atât de straniu sigur era făcut de mana unui monstru,spun eu în șoaptă mai mult pentru mine.
-Ce ai spus domnița? spune Măria Sa Sun.
-Nimic,admiram peisajul,zâmbesc sorbind ușor din ceașca de ceai.
-Am venit aici pentru a va cere o alinată. Am auzit că fiul vostru este singur,la fel este și fiica mea. Ar fi o idee grozava sa se facem rude. Ce spuneți?Îmi pare rău pentru greșelile gramaticale sau de exprimare 🌙
CITEÈTI
ððª ð¶ð²ðŒðœð®ð»ð²ðžðŸðŒ ððŸðââʲáµáµâ¿ ʲáµâ¿áµáµáµáµáµ
Misterio / Suspensoâââââââââââââââ ‿ðŸðð ð»ððððð ðð ð¡ð ððððððð¡Ä ðð ððð¡ðð ð¡ðð¡Äð ð Äð¢ ð Ä ð ð ðÄð Äð¡ðððÄð ðð ðð¢ ðœððð ðœð¢ðððððð. ðŽððð ð¡ð ððð ðððð ðððððð¡ ðð ð¡ðð¡ð ððððððð ð¢ð ðððð ð¡ðð¢. ï¿œ...