Y/N
Jest piękną koreańską dziewczyną o jasnej karnacji. Y/N ma krągłości, oraz długie nogi. Jej wzrost to 165 cm. Dziewczyna ma 20 lat i urodziny w październiku. Ma ciemno brązowe oczy i włosy.Y/N chodzi na studia artystyczne w Seulu, gdzie rozwija swoją pasję do tańca. Już od pierwszego roku jej wrogiem jest Jungkook.
Jisoo
Jest najlepszą przyjaciółką Y/N, która jest jej jedynym wsparciem. Jisoo ma ciemne oczy i włosy, oraz okrągłe rysy twarzy. Jest trochę grubsza od Y/N i mniej kształtna. Jisoo jest w wieku Y/N.Jisoo ma brata Jimin'a, który należy do szkolnego gangu bad boy.
Jimin
Brat Jisoo. Jest dość niską jak na mężczyznę osobą o wzroście 174 cm. Ma kruczoczarne włosy i ciemne oczy. Posiada wysportowaną sylwetkę. Jimin ma 20 lat. Jest crushem wszystkich dziewczyn. Należy do gangu bad boys.Jest najlepszym przyjacielem Jungkook'a.
Jungkook
Należy do gangu bad boys. Jest wysokim, wysportowanym mężczyzną o wzroście 180 cm. Ma dość ciemne włosy i duże, piwne oczy. Jungkook ma 21 lat.Najlepszy przyjaciel Jimin'a i Taehyunga.
Taehyung
Należy do gangu. Ma 19 lat. Ma twarz w kształcie rombu, i usta w kształcie serca. Ma ciemne oczy, oraz włosy. Nie jest wysportowany, należy raczej do grupy leni. Ma 179 cm wzrostu.Jego najlepszy przyjaciel to Jungkook.
Suga
Także należy do gangu. Jest najbardziej wredny i niemiły ze wszystkich. Ma 23 lata. Jest dość wysportowany, ale nie jakoś bardzo. Należy do grupy niskich mężczyzn. Jego wzrost to 173 cm.Jego najlepszy przyjaciel to J-hope.
J-hope
Nie należy do gangu. Jest wysportowanym wysokim mężczyzną o ciemnych oczach i włosach. Jest miły i pomocny. To właśnie dla tego wyleciał z gangu. Bo był inny... Miły, w przeciwieństwie do innych. Był w wieku Sugi.Jego najlepsi przyjaciele to Suga i Y/N.
Jin
Należy do gangu. Jest najstarszy ze wszystkich, ma 24 lat. Ma blond włosy i ciemne oczy. Należy do mężczyzn średniego wzrostu, a konkretnie ma 179 cm.Jego najlepszy przyjaciel to Namjoon.
Namjoon
Należy do gangu. Ma 23 lata. Jest wysportowany i wysoki. Ma 184 cm. Jest jednym z milszych członków gangu. Ma ciemne włosy, oczy i piękny uśmiech.Jego najlepsi przyjaciele to Jin i Jisoo razem z Y/N.
CZYTASZ
Why can't I hate you ~ Jungkook x Y/N
Fanfiction"I love you, and it's killing me" Co zrobić, gdy pierwsza miłość tak boli? Takie pytanie krążyło w głowie Y/N, która cierpiała przez miłość. Może nie koniecznie przez miłość, ale przez jedną osobę, którą ją obdarzyła. Tą osobą był Jeon Jungkook, czy...