2.Bölüm

2.5K 211 165
                                    

Selamünaleyküm gençlerrr

Bölümlere açıklama koymayı düşünmüyorum önemli birşey olmadıkça çünküğğ ben okumuyorum sizlerde okumazsınız diye düşünüyorum neyse tutmiyim sizi kaçtım!!!


Sabah namazına kalkıp namazımı kıldıktan sonra telefonumu elime aldım ve gruba yazmaya başladım.

🌰🌰 Süper amele takımı 🌰🌰

Melike: Koğuşş kalkk!!!!

Melike: Haydi kızlar kalkın namaz vaktiiii

Melike: Aloo kime diyorummm

Hafız ama çılgın olan: Bir susta namazı kılalım zırt pırt mesaj atıyonn

Simgemsibişi: Kalktık kıldık bilee

Beroşş: Aynen biz kıldık

Sakar Ayat: Kalktımm

Melike: İyi tamam hadi size güle güle ben yatmaya gidiyorum mdmdmdndn

Hafız ama çılgın olan: Git tabi git

Melike: Ha bu arada on iki buçukta sizi almaya gelicem haberiniz olsun öptüm sizi hayırlarla gelin İnşallah

Simgemsibişi: Tamamdırr inince ararız senii

Melike: 👍

~

Dokuza kurduğum alarmla kalkıp hemen mutfağa geçip kahvaltı hazırlamaya başladım. Annemler daha kalkmamıştı. Kızlar gelecek diye kaç gündür hazırlık yapmıştı. Bende ona güzel bir kahvaltı hazırladım. Masada herşey hazırdı tek eksik ekmekti. Hemen kardeşimin odasına doğru yürüdüm baskın yapar gibi kapıyı hızla açıp odaya daldım. Bizim safoz ne olduğunu anlamak ister gibi yataktan sıçrayıp cırlamaya başladı.

"Ya noluyo ya manyak mısın ?"

"Kalk üstünü başını giyin ekmek almaya git."

"Ya niye düzgünce girmiyon şu odaya gözünü seveyim niye ya niyeee."

"Keyfimin kahyası öyle istiyor çünküğğ.Hadi kalk hemen!!"

"Off neden bu evin küçük çocuğu benim yaa."

"Birşey derdimde demiyorum. Hazırlan hadi annemleri kaldırcam bende."

Tam çıkacakken geri dönüp yanağından öptüm. Ablalık görevi olarak azcık kızıp azarlasamda severim kendisini. Bir tanecik kardeşim sonuçta. Büşra bana tip tip bakmaya başladı sabah sabah kızın ayarlarıyla oynadım normal tabi.
Onu o şekilde bırakıp odasından çıktım. Annemlerin odasına doğru ilerlemeye başladım. Kapıyı tıkladım veee ;

" Anne kahvaltıyı hazırladım hadi gelin."

" Tamam kalktım geliyorum şimdi." Diye karşılık verdi.

Bende hemen mutfağa geçip sofrayı son kez kontrol ettim. Annemde o sırada kapıdan içeri girdi.

" Oyy maşallah benim kızıma döktürmüş yine."

" Tabi annecim bizde boş değiliz yani."

" Aferin aferin. Fatma nerde?" ( Kafalar karışmasın Fatma kardeşimin diğer adı )

" Ekmek almaya yolladım onu gelir şimdi."

" Babam nerde?"

" Tarlaya gitti. Filiz almaya geleceklerdi onlara bakamaya gitti. Kahvaltıya gelmez."

" Tamamdır. Çayları doldurayım ben o zaman Büşra'da anca gelir."

Çaydanlığı alıp çayları doldurmaya başladım. Ben çayları dökerken zil çaldı.Annem kalkıp kapıyı açtı. Büşra'da geldiğine göre artık yemeklerle aşk yaşayabilirim.

BİR FİNDUK MESELESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin