Selamünaleyküm gençlerrr
Bölümdeki ilahi
Mahar Zain / Medina
Çok güzel bir uykunun içindeyken sürekli çalan telefonun sesiyle uyandım. Telefona bakmadan açıp kulağıma götürdüğümde.Karşıdaki konuşmadan konuşmaya başladım.
"Ne var ya ne varr bir güncük dinlenicem onunda içine ediyorsunuz kardeşim!!!"
"Sus kızz. Hemen camiye gelmen lazım!!"
Arayan tabikide Sema'ydı. Beni hangi deli arar bu satte.
"Sebep?"
"Çünkü başım belada!!"
"Noldu bir açık açık anlatsana."
"Ya dün Esma ayağını burkmuş bende haliyle bugün tek kaldım. Ve çocuklar çok bugün."
"Kaç çocuk var ki ?"
" Elliye yakın."
"Nee!! Tüm köyün çocuğu mu gelmiş?"
"Çabuk ol ağlıcam şimdi yaa!! Yarısı Selim hoca'da ama yok zabt edemiyoruz."
"İyi tamam kızları alıp gelirim ben."
"Çok teşekkür ederim öptüm sizi."
"Görüşü-" Nee!! Telefonu yüzüme kapattı. Ben bu kızı yolacam az kaldı. Sinirle yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkamaya gittim. Daha sonra hemen kızları uyandırdım.
"De haydeee kalkınnn!!"
"Uff hayır git burdan!!" Diyerek kıçını bana döndü Ayat.
"Kızz kime diyorum!! Lan kalksanıza!!"
"Ne var ya ne varr!!" diye bağırdı Simge. Tövbe bismillah nolmuş lan buna.
"Simge sana noldu kız dayak mı yedin ne bu tip."
Yanında yatan Ayat'ı bir tekmeyle yere attı. Ayat çığlık atıp ayağa kalktı.
"Bunun yüzünden uyuyamadım gece boyu her yeri ayrı oynadı ya!!" dedi ağlamaklı bir şekilde.
"Lan niye tekme atıyon!! Uyandırsana düzgünce."
"Suss senin yüzünden duvarla bütünleştim gece!!"
Berivan "Noluyo yaa ne bu tantana sabah sabah!!"
"Kızlar boş muhabbeti bırakın şimdi. Sema aradı yardıma ihtiyacı varmış hemen birşeyler atıştırıp yanına gidelim."
"Esma ile beraber değiller mi onlar?" diye sordu Simge.
"Ayağını burkmuş ondan gelememiş."
Berivan "Hee okey o zaman."
"İyi ben birşeyler hazırlıyorum sizde çabuk olun. Biriniz de Beyza'yı arasın."
Ayat" Tamam ben ararım şimdi."
Hemencecik bişeyler hazırlayıp atıştırdıktan sonra üstümü başı değiştirip kızları beklemeye başladım. Beklerken de gitarın akorunu ayarlıyordum.
"Biz hazırızz!!" diyerek seslendi Ayat.
"Tamam geliyorum!!"
Hızla gitarı çantasına koyup ayaklandım. Ayakkabılarımı ayağıma geçerip kapıyı çektim.
"Gitar ne için?" diye sordu Simge.
"Çocuklara ilahi söylerken çalıyorum. Ancak böyle zabt edebiliyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
ChickLit🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...