17.Bölüm

227 23 10
                                    

Selamün aleyküm gençlerrr

Bölüm Şarkısı

Ümit Sayın - Gül Beyaz Gül

Güzel bir yemekten sonra oturma alanına geçmiş ateşin başında oturuyorduk. Herkes kendi halinde takılıyordu hemen içeriye gidip gitarımı kaptım.

Herkes bıraktığım gibi takılıyordu. Hemen gitarımı çıkarıp aklıma ilk gelen şarkıyı mırıldanmaya başladım.

Sen susunca karışır içim
Tükenir aşkım sensiz gül
Sen açınca çözülür içim
Yaşarım aşkı senle gül

Pamir ile göz göze geldik. Gülümseyerek devam edecekken beklemediğim bir şey oldu. Pamir şarkıyı söylemeye başladı.Yaşadığım ufak şaşkınlıkla devam ettim.

Bahar dallarına ayaz vurunca
Boynun bükülüp yas olunca
Sen bir güldün, ben bir gonca
Nasıl büyürüm sensiz olunca?

Nakarat gelince anlaşmış gibi birlikte söylemeye başladık.

Sen olmasan ben solarım
Gül beyaz gül açarım
Sen olmasan ben solarım
Gül beyaz gül açarım

Gözleri gözlerimdeyken, dudaklarından  dökülen kısık fısıltısı kalbimi tekletmeye yetmişti.

"Çok... çok seviyorum."

Yüzüm yanmaya başlamıştı. Gözlerimi gözlerine çıkartıp şarkıyı söylemeye devam ettim gülümseyerek.

"Sen olmazsan ben solarım..."

Tüm şarkıları gözlerine bakarak ona ithaf etmiştim bu akşam. 

...

Bugün tatilimizin ikinci ve son günüydü. Kızlar yarından sonra ki gün gidiceklerdi. O yüzden bugün bol gezmeli ve eğlenceli olmalıydı. Erkenden kalkıp eşyalarımızı toplamıştık. Kızlarla hazır bir şekilde Pamir'lerden  haber bekliyorduk. Çünkü çok güzel bir yerde kahvaltı edicektik.

Çalan telefonumu bekletmeden hemen açtım.

"Biz yola çıktık fındık kurdu. Sizde çıkın hazırsanız." 

"Hazırız." 

"Tamam o zaman görüşürüz." 

"Görüşürüz, öptüm." dedim bir an boşlukla. Önce kızlarla göz göze geldim. Daha sonra ise Pamir'in şaşkın sesi geldi kulağıma.

"Öptüm mü?" 

"Öhm ne dedin? A-aloo!! Allah Allah çekmiyor herhalde." diye saçmalayarak telefonu yüzüne kapattım.

Benim telefonu kapatmam ile kızlar kahkahalarını salmışlardı. Bir gün rezil olma be kızım!! 

"Eğer gülmeye devam ederseniz, koşarak peşimden gelmek zorunda kalırsınız  ona göree!!" 

"Kim gülmüş yaa." dedi Sema bir saattir kahkaha atmıyormuş gibi.

"Harbi kim güldü etrafta ses de yok." dedi Simge.

"Bu da iyice garipten sesler duymaya başladı." diye devam etti Berivan.

"Bunadı mı ne??" dedi Ayat.

"Hepinizi duyuyorum farkındaysanız. Ayrıca siz ikinizz!!" dedim Ayat ve Berivan'ı göstererek.

"Gerçekten de koşarak gelmek istiyorsunuz sanırım." 

BİR FİNDUK MESELESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin