Selam arkadaşlar bugün baş karakterimiz Melike'nin doğum günü. Yani aslında benim doğum günüm. Melike'de ben olduğuma göre amann neyse anladınız siz. Aslında böyle bir bölüm yazmak yoktu ama içimden geldi...
(Bu da benn Yani Melikeee. Hayalinizdeki nasıl biri bilmiyorum ama model benim hdhdjsjs)
🍂
"Haydi uyanın kızçelerr." diyerek bağırıyordu annem. Ama o bağırdıkça ben daha çok yatağa gömülüyordum sanki.
"Ben kime diyorum kız!!" diye odaya dalınca yataktan nasıl fırladığımı hatırlamıyorum.
"Heh!! Ne,ne oldu?" diye bir saçmaladım. Annem bana tip tip bakıyordu. Daha çok nerde hata yaptım bakışı atıyordu.
"Hemen mutfağa. Şu panda kılıklıyı da kaldır ekmek yok evde ekmek almaya gitsin."
"Tamamdır." diyerek onu onayladım. Bir iki dakika ayılmak için boş boş etrafa baktım. Daha sonra kendime gelip lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Ayıldığıma kanaat getirdikten sonra koşarak odaya dalıp Büşra'nın üstüne atladım.
"Yaa napıyosun abla!!"diye sızlanmaya başlamıştı. Üstüne uzanarak daha da ezdim onu. Yaşasın ablalık he he hee.
"Nefes alamıyorum. Ahhh!! Ayı gibisin in üstümden."
"Ne dedin sen!!! Bana ayı mı dedin. Seni dövmemem için bir sebep söyle!! Üç saniyen var bir,iki,ü-" diyemeden beni susturmuştu.
"Pamir abi ile konuştuğunu anneme söylerim." Vay hain.
"Seni pis ispiyoncu. Hele bir söyle annemin yeni aldığı porselen takımının tatlı tabağını kırdığını söylerim." Gözleri kocaman olmuştu.
"S-sen onu nereden biliyorsun." diye sordu şaşkınlıkla.
"Ablayım kızım ben ayık ol. Her adımında ensendeyim. Hadi koca kıçını kaldır ve ekmek almaya git."
"Ahh!! Bıhtım ya bıhtımmm.Bu eve bir çocuk daha alalım yeterr."
"Çok konuşma hadi kalk annem bağırcak bak yine." dedim sanki annem beni duymuş gibi mutfaktan bağırdı.
"Melikee!! Nerdesin çabuk buraya gel demedim mi?"
"Geliyorum anne!! Sende çabuk ol." diyerek odadan çıkıp mutafağa girdim.
"Emrine amadeyim Gül Sultan buyur."
"Ben kahvaltıyı hazırladım hava güzel sende masayı dışarı kur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
Chick-Lit🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...