Selamünaleyküm gençlerrrr
Bölümdeki şarkı sözlerini değiştirdim şarkıyı açıp ritimli okuyun nxnxmdmxmmx
Yonce Evcimik /Abone
Okul işini bitireli beş gün olmuştu. Bir daha yüzbaşı ile karşılaşmamıştık. Kızlarıda tembihlemiştim bu konu hakkında konuşmamamları için. Adam ayarlarımla oynamıştı iki günde.
Sonunda beklenen gün gelmişti annem sabahın altısında başıma dikilmişti.
"Melike hadi kalk amele gelecek şimdi!! Kahvaltıyı hazırlayalım."
"Tamam." Uyku sersemi onaylayıp diğer tarafa döndüm.
"Kime diyorum ben kalk hemen!!" diye bağırdı bu sefer.
"Hmm hıhı." diye birşeyler mırıldandım. Biranda kıçıma aldığım darbeyle neye uğradığımı şaşırdım.
"Ahh noluyo yaa. Kıymetlimden ne istenin Gül Sultan."
"Ben sana kalk demedim mi? Çabuk elini yüzünü yıka mutfağa geç!! Şu mandayı da uyandır." diyip Büşra'yı gösterdi.
"Emredersiniz Gül Sultan!!" diyip asker selamı verdim. Odadan çıkınca hemen ayağa kalktım ve yatağımı topladım.
Büşra'yı dürtmeye başladım. Ses vermiyordu. Üstünden yorganı çektim. Yine tepki vermedi."Büşraaa kalk hadi!!"
"Beş dakika daha."
"Kalksana kızım annem gelecek şimdi."
"Hıhı tamam."
"Aha annem geldi ne o elindeki terlik mi?" diye bağırdım bir anda ayağa dikildi.Kahkaha atmaya başladım.
"Abla yaa ne gıcık birşeysin."
"Kalk dediğimde kalksaydın."
"Off!!"
"Ablaya off'lanmaz. Yatağını topla hadi."
"Tamam."
Odadan çıkıp lavoboya doğru yürümeye başladım. Kızlar daha uyuyordu.Aklıma gelen çizgi filim repliğini kendime göre uyarlayarak lavaboya girdim ve aynada kendime bakarak söylemeye başladı.
"Gün içinde ben Melike'yim normal hayatı olan normal bir kızım. Ama benim hakkımda kimsenin bilmediği birşey var bir sırrım varr. Yaz aylarında süper güçlü mucizevi bir ameleye dönüşüyorum." diyip kahkaha attım. Ayy tövbe tövbe biri beni görse delirdiğimi düşünecek.
Elimi yüzümü yıkayıp hemen mutfağa gittim.Annem patatesleri soyuyordu. Bende masaya kahvaltılıkları dizdim daha sonra domates salatalık dilimledim. Bardak, çatal eksik olan herşeyi tamamladım.Annem patatesleri kızartıyordu.
"Ben kızları uyandırmaya gidiyorum anne!!"
"Tamam"diyerek işine döndü kızların odasına doğru yürümeye başladım. Kendime göre uydurduğum şarkıyı söylemeye başladım bağıra bağıra.
Sana kaptırmam ben yevmiyemi
Yirmidört yıl kaç bölüm oldu
Daha çok sürer bu dizi
Hiç kaçırmam saatiniKızlar sesime uyanmış tip tip bana bakıyorlardı. Onların bu haline gülümseyip konsolun üstünde duran tarağı aldım ve devam ettim.
Fındığı ilk gördüğüm zaman
Pat bayıldım aman aman
Annem bu iş olur dedi
Uykumuz kaçtı tastamamSözlerini duyunca kahkaha atmaya başladı hepsi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
Literatura Feminina🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...