Selamünaleyküm gençlerrr
Melike
Yarım saatlik bir yolculuktan sonra eve gelmiştik. Hem yorulduğumuz hemde büyük bir korku yaşadığımız için hepimiz salonda sessizce oturuyorduk
"Bizi gerçekten korkuttun Ayat." diyerek sessizliğini bozdu Simge.
"Biliyorum amacım sizi korkutmak değilde. Bir daha sizden ayrılmam."
"İyi edersin yoksa bu kadarla kalmaz haberin olsun!!" dedi Beyza otariter bir şekilde.
"Yalnız bir konuda seni tebrik etmek isterim adamı iyi dövmüştün hee!!" dedi Berivan gülerek.
"Ne sandın kızım bizde boş beleş bir insan değiliz yanii."
"Hele hele şunun girdiği triplere bak!!" diyerek ayağımdaki terliği alıp fırlattım. Tam kalçasına gelmişti.
"Ahh!! Acıdı lan."
"Acısın sen dua et dövmüyorum seni." Azarlamam onu pek etkilenmemişti.
Üstümü değiştirmek için odaya gittim. Rahat birşeyler giyip tekrar salona döndüm.
"Kahve içelim ne dersiniz?"
"Ayy olur valla."
"Öyle mii Ayat'cım o zaman kahveler senden hadi gel benle mutfağa." Tek kaşım havada ona en sert bakışımı atıyordum.
"Ee geliyim bari." diyerek peşime düştü. Biz kahveleri hallederken telefonum çaldı.
Pamir arıyordu boğazımı temizleyip telefonu açtım.
"Efendim."
"Selam rahatsız etmiyorum değil mi?" Senden kim rahatsız olur kara gözlüm kaslarına bittiğim.
"Etmiyorsun."
" Nasılsınız diye sormak için aramıştım baya endişelenmiştiniz. Ayat nasıl iyi mi?"
"İyiyiz hepimiz merak etme."
"Anladım."
"Pamir bugün için teşekkür ederim. Seninle çok eğlendim."
Uzun bir süre ses vermedi."Eğlenmene sevindim fındık kurdu." Gülümsedim.
"İyi madem tutmiyim ben seni işin vardır. İyi günler yüzbaşı."dedim hiç istemeyerek.
"İyi günler fındık kurdu. Kendine dikkat et."
"Sende dikkat et." Diyerek kapattım.
Arkamı döndüğümde kızların hepsi dizilmiş sırıtarak bana bakıyorlardı.
"Noluyo ya." dedim.
"Asıl sana noluyor kızım?" diye sordu Sema.
"Nolmuş bana."
"Yok çok eğlenmişmişte teşekkür edermişmişte." diye dalga geçti Ayat.
"Harbi siz hayırdır?" diye sordu Beyza.
"Birşey yok konuştum sadece." diyerek geçiştirmeye çalıştım.
"Hadi hadi yeme bizi!!" dedi Berivan.
"Otur şu masaya konuşalım bir." dedi Simge.
El mecbur oturdum.
"Sandığınız gibi birşey yok." dedim.
"Ne demek yok." diye sordu Ayat.
Berivan "Çocuk aşkından kör olmuş körr." diyerek dalga geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
Chick-Lit🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...