Selamünaleyküm gençlerrrr
"Evet!! Sadece bana bakmanı isterim." demişti.O an ne yapacağımı bileymeyip hemen ayağa kalktım ve sınıftan dışarı çıktım.Kıp kırmızı olduğuma emindim. Bu adam benim ayarlarımla oynuyordu. Tekrar sınıfa döndüğümde ise boya yapmaya devam ediyordu. Bende hiç konuşmadan yanına gittim ve boyamaya devam ettim.
O gün akşama kadar hiç konuşmadan işimizi bitirmiştik.
Yüzbaşı işini bitirir bitirmez yüzüme bile bakmadan çekip gitmişti. Ama daha yeni tanıdığım birinede hemen güvenemem ya. Oda biraz beni anlasın. Moralim bozulmuştu bu hareketine. Bende sınıftan çıktım ve kızların yanına gittim. Hepsi toplanmıştı beni bekliyordu. Diğerleri yüzbaşıyla gitmişti belliki. Kızlara baktığımda hepsi bana imalı bir sırıtma ile bakıyordu.Ama yüzümde nasıl bir ifade gördülerse hepsinin yüzündeki imalı sırıtma soldu.Ayat" Noldu size ya daha demin çok iyiydiniz? Yüzbaşıda beş karış suratla çıkıp gitti." diyerek sordu.
"Sorma hiçbir şey yapmadım oysaki!!" dedim sinirli bir şekilde.
"Anlat noldu?" diye sordu Simge meraklı bir ifade ile.
"Ayat'la Berivan gittikten sonra ben yoruldum birazcık dinlenicem diyip yere oturdum. Neyse onu izlemeye dalmışken beni yakaladı. Bana dönüp birde böyle bak falan diye dalga geçti. Bende sana bakmıyorum birşey düşünüyorum falan filan muhabbeti yaptım." Bana niye bakmıyorsun?"diye sordu birden şaşırdım böyle birşey beklemiyordum. Bende"Sana bakmamı mı istersin?"diye sordum. Demez mi ki "Sadece bana bak!!" diye. Bende utandım kaçtım yani. Olay bu buna bozuldu beyefendi. Nasıl cevap verebilirdim ki iki kere görüştük sadece." diyerek olan biteni anlattım.
Beyza"Yüzbaşı mı dedi cidden bunları?"diye sordu şaşkın bir şekilde.
"Evet. Sen bu adamdan niye bu kadar tırsıyorsun anlamadım hiç öyle suratsız falan da değil sürekli gülüp duruyor."
" Yüzbaşı Pamir Aykan mı gülüyor cidden. Yok yok sen şaka yapıyorsun." dedi Beyza.
"Ya niye şaka yapıyım. Sor Ayat'la Berivan'a."
"Valla biz gördük adam baya sırıtıyordu." diyerek beni onayladılar."
Beyza niye bu kadar çok şaşırmıştı anlamamıştım.
"Her neyse hadi çıkalım ya açıktım ben!!" diye söylendi Simge. Okuldan çıktık ve evin yolunu tuttuk.
🌰
Pamir Aykan
Dışarıdaki çardağa oturmuş bizim çocuklarla çay içiyorduk. Beyza ise çıkmamıştı biraz morali bozuk gibiydi arkadaşları doğum gününü kutlamadığı içindi sanırım.
Telsizden nöbetçi askerin sesi gelmeye başladı."Komutanım dışarıda bir kadın ve arkadaşları içeri girmeye çalışıyor bakarmısınız?"
"Tamam geliyorum." diyip bizim çocuklarla döndüm.
"Yiğit kardeşim hadi sizde içeri girin işlerinizi bitirin. Bugün çok iş yok zaten çıkarız erkenden. Hem Beyza'nın doğum gününü kutlarız morali bozuk baya mutlu olur belki."
" Tamamdır kardeşim." onlar ayaklanıp içeri yürürken bende dış kapıya doğru yürümeye başladım. Dış kapıya yaklaştığımda ise onu görmeyi beklemiyordum.
Bir ay önce falan yine Beyza'yı ziyarete gelmişti. O zaman görmüştüm ilk kez onu. Yeşil bir etekle kot ceket vardı üzerinde. Yine elinde bir yemek kabı Beyza'nın peşinde dolanıyordu. Ufak tefek bir kızdı. O zamandan beri aklımdan çıkmıyordu. O sevimli halleri konuşurken yaptığı mimikler küçücük kız beni ne hale getirmişti. 28 yıldır hiç bir kadına bakmayan ben bu kızdan gözlerimi alamaz olmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
ChickLit🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...