Selamünaleyküm gençlerrr
"Demek bizsiz eğlenirsiniz hee!!" diye bir ses geldi. Sesin geldiği yöne kafamı çevirip baktığımda Beyza ve diğerleri gelmişti. Hemen ayağa kalkıp kendime çeki düzen verdim.
"Sizin burda ne işiniz var?" dedim şaşkınlıkla. Onlar görevdeydi diye bildiğim içindi bu şaşkınlığım. Buraya geleceğimizi Pamir'e mesaj atmıştım. Ama mesajlar okunmamıştı. Sanırım biz yoldayken okumuştu.
"Ne o yoksa bizi istemiyor musun fındık kurdu?" diye sordu Yüzbaşı.
"Hayır tabi ki sadece şaşırdım. Görevden döndüğünüzü niye söylemedin ki?" diye sordum.
"Süpriz yapmak istedik." dedi Beyza.
"İyi yapmışsınız çok özlemişim."diyerek Beyza'ya sarıldım. Kaçamak bakışlarım ise yüzbaşı'nın gözlerine değip duruyordu.
"Eee ayakta kaldınız otursanıza." dedi Ayat.
"Siz oturun ben markete gidip geleyim." diyerek eve yöneldim.
"Niye gidiyorsun?" diye sordu Pamir.
"Eee yicek birşeyler alacağım siz aç değil misiniz?"
"Kurt gibi açım valla!!"
"Gerek yok hazır bişeyler söyleriz." dedi Pamir ,Barış ile aynı anda.
Pamir'e baktığımda ters bakışları Barış'ın üstündeydi.
"Yani aslında söyleriz demek istemiştim." dedi Barış zoraki bir gülümseme ile. Bu hallerine gülümseyip tekrar konuştum.
"Söylemeye gerek yok. Hem böyle güzel bir yere gelmişiz mangal yapmayalım mı?" diye sordum hevesle.
"Yapalım tabi!!!" dedi Pamir gülümseyerek. Ensesini kaşıyarak konuşmaya başladı.
"Eee bende geliyim seninle, yardımcı olurum hem. Tabi istersen."
"Olur." dedim bu haline gülümseyerek.
...
Simge
Melike ile Pamir markete gittikten sonra bizde bahçede oturup sohbet etmeye başlamıştık. Sohbet bir anda motor konusuna gelince dikkatle dinlemeye başladım. Yiğit almak istediği motoru anlatıyordu. O kadar zevkli anlatıyordu ki sanki karşımda bir asker değilde bir çocuk varmış gibiydi. Bu haline gülümserken göz göze geldik. O kadar beklemediğim bir andı ki ne yapacağımı bilemeyip gözlerimi kaçırdım.
Beyza'nın konuşmasıyla tekrar bakışlarımı onlara çevirmek zorunda kalmıştım.
"Simge'de çok sever motorları."
"Aaa öyle mi?" diye sordu Yiğit.
"Evet, hoşuma gidiyor." dedim.
"Sürmeyi biliyormusun peki??"
"Bilmiyorum maalesef." dedim üzgün bir ses tonuyla.
"İstersen ben öğretebilirim." dedi.
Tekrar bakışlarımız birleştiğinde " Yani senin için sorun olmazsa." demişti. Ama bunu söylerken biraz kızarmıştı. Beyza bu halimizi gülerek izliyordu.
"Olmaz." dedim hızlı bir şekilde. Kocaman bir gülümsemeyle karşılık vermişti.
"O zaman benim motorla çalışırız döndüğümüzde."
"Bana uyar." dedim gülümseyerek. Bir yandan da motor kullanacak olmanın heyecanı sarmalamıştı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
ChickLit🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...