Selamünaleyküm gençlerrrr
Biliyorum çok beklettim ama bir türlü fırsat bulamadım. Sık sık bölüm atamayacağım maalesef. İnternetim bitti :(
Bu bölümü atmak için anamdan int çaldım mdmdmdmdnd
Bu aralar işler çok yoğun beni anlayışla karşılarsanız sevinirim..Bölüm şarkısı
Tuğba Ekinci/Türkiye'nin Aslanları
Beyza uyanmıştı çok şükür hepimiz sırayla onu ziyaret edip hastaneden çıkmıştık. Gece saat birde eve dönmüştük. Kızlar yorgundu hemen uyumuşlardı. Yüzbaşı ve diğerleri orda kalmıştı birşeye ihtiyaç olursa diye bende numarasını istedim en ufak şeyde bana haber vermesi için.
Yüzbaşı: Eve vardınız mı?
Melike: Evet şimdi geldik.
Yüzbaşı: İyi tamam dikkat et kendine iyi geceler.
Melike: Sende dikkat et iyi geceler yüzbaşı.
Görüldü ✓✓
Üstümü değiştirip yatağıma uzandım beş saat sonra tekrar uyancaktım zaten. Sabah ezanını duyunca kalktım ve yatakta oturup ezanın bitmesini bekledim. Yeni imam okuyordu seside baya güzeldi Allah nazarlardan saklasın.
Ezan bitince hemen abdest almaya gittim. Abdestimi alıp güzelce namazımı kıldım. Dua ve Kur'an okudum. Daha sonra kızları namaza kaldırdım. Saat beş buçuktu. Tekrar yatağıma uzandım aklım Beyza'daydı. Onu düşünerek uykuya daldım tekrardan.
Uyandığımda saat ondu. Annem biz geç geldiğimiz için kaldırmadan gitmişti, not bırakmıştı onu aramam için.Hemen telefonumu çıkarıp annemi aradım.
"Alo anne. Yardım lazım mı gelelim mi?"
"Yok kızım siz bugün gelmiyin Beyza'nın yanına gidin. Annesine de geçmiş olsun dileklerimi ilet."
"Tamamdır annecim."
Telefonu kapattıktan sonra kızların odasına gittim. Hepsi uyuyordu.
"Kızlar hadi kalkın annem bizi uyandırmadan tarlaya gitmiş. Bizde birşeyler atıştırıp Beyza'yı ziyarete gidelim."
Yarı uyanık yarı uykulu beni onayladılar. Hemen elimi yüzümü yıkayıp mutfağa geçtim. Beyza için tavuk çorbası yapmaya başladım. Bir yandan da kahvaltılık birşeyler dizdim sofraya.Kızlarda gelmişti.
"Günaydın!" dedim. Hepsi günaydın diye karşılık vermişti.
"Biriniz omlet yapabilir mi?Bende şu çorbayı bitireyim."
"Tamam ben yaparım." dedi Berivan.
"Teşekkür ederim."
"Rica ederim."
Berivan yumurtayı yaparken Ayat'ta çayları dolduruyordu.
Çorba tamamdı altını kıstım birazcık daha kaynaması lazımdı. Hemen sofraya oturduk atıştırmaya başladık. Yemek işi bitince hemen etrafı toplayıp hazırlanıp evden çıktık.Hastaneye doğru gitmeye başladık.Hastaneye varınca arabandan inip hemen içeri girdik. Odasına doğru ilerlemeye başladık. Odanın önüne gelince kapıyı tıklatıp içeri girdim.
"Selamünaleyküm"
"Aleykümselam." dedi Ayşe teyze.
Beyza uyuyordu, dün akşama göre daha iyiydi renk gelmişti yüzüne. Elimdeki çorba kabını yatağın yanındaki sehbaya koydum.
"Ayşe teyze sen istersen eve git dinlen biz bekleriz Beyza'nın yanında sende çok yoruldun." dedi Sema.
"Evet Sema haklı Ali amca'yla siz gidin dinlenin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
Literatura Feminina🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...