Selamünaleyküm gençlerrr
Bölüm şarkıları
- Mahmut Tuncer / Lo Lo
- Tuğba Ekinci/ O şimdi asker🌰
Namazlarımızı kıldıktan sonra hemen mutfağa geçip çayı demledim. Ardından pasta için ne gerekiyorsa hepsini tek tek tezgaha dizdim. Ben bunları yaparken kapı çaldı. Gelen büyük ihtimalle hafız'dı kızlardan biri açar diye hiç oralı olmadım. Nasıl olsa hepsi birazdan buraya damlardı. Sema'nın sesi gelmeye başlamıştı bile büyük ihtimalle Ayat tarafından boğuluyordu.Ben eksik var mı diye malzemeleri kontrol ederken hepsi tek tek mutfağa girmişti.
" Ya kızım bıraksana beni kemiklerimi kırdın resmen." diye söyleniyordu Sema.
"Ayy ama çok özlemişim seni be hafızz."
"Kızı bırak Ayat." Ben konuşunca Sema direkt tripli bakışlarını bana atmaya başladı.Ona şirince sırıttım.
"Hiç öyle bakma bunu unutmayacağım."
"Ama ama ben sen yorulma diye yoksa seni bırakmam biliyorsun."
"Neyse ne yazdım bunu bir kenara." Hemen usulca ona yanaşıp sıkıca sarıldım.
" Sen bana kıyamazsın kii." diyip alttan ona kedi bakışları attım.
Beni ittirip " Öyle bakınca kendini şirin sanıyorsan yanılıyorsun daha çok maymuna benziyorsun."
"Nee demek maymuna benziyorsun!!"
"Öyle demek.Neyse çok konuşmada şu pastayı yapalım hemen."
"İyi tamam be."
Berivan" Sizin şu atışmalarınız bile özlemişim be!!"
" Yaa bende sizi özledim gelin buraya toplu sarılmaca yapalım."
Hepsi geldi ve kocaman sarıldık. Canlarım benim ya.
" Tamam bu kadar sarılma yeter şimdi görev dağılımı yapıyoruz."
Simge "Gönder gelsin."
"Şimdi ben pandispanya'yı yapıyorum, Simge sen içi için pastacı kreması yap, Sema sende dışı için krem şantisini yap, Ayat sende meyveleri doğra Berivan sende Ayata yardım et kendisi sakat biri olduğu için ne yapacağı belli olmaz."
Berivan"Tamamdır gözün arkada kalmasın o iş bende."
"Güveniyorum sana. O zaman herkes iş başına naş naş."
Pandispanya için hazırlamış olduğum malzemelerin başına geçtim bende. Çıkarmış olduğum yumurtaların beyazı ve sarısını ayırdım. Sarısını bir kabın içine aldım şerkerle rengi açılına kadar çırptım.Biraz ılık su ekleyip tekrar çırptım. Sonra kabartma tozunu, vanilyasını ve un ekledim. Spatula yardımı ile karıştımaya devam ettim. Ayrı bir kapta olan yumurta beyazına ise az birşey tuz atıp beyaz köpük olana kadar çırptım daha sonra ikisini köpüğü söndürmeden karıştırdım. Hazırladığım kek kalıbının içine döktüm. Önceden ısıtmış olduğum fırına koydum ve saatime baktım otuzbeş dakika sonra hazırdı.
Kızlara baktığımda hepsi pür dikkat işlerine odaklanmıştı. İşim bittiği için çıkan kirlileri akıtmaya başladım bir yandan.
O sırada kızlar muhabbet etmeye başlamışlardı. Daha doğrusu Sema babasından duyduğu okul işini anlatıyordu.
Bizim köyün okulu baya bakımsızdı. Muhtarda oranın tekrardan boyaması ve temizlemesi için birilerini arıyordu.O an aklıma gelen fikirle kızlara döndüm." Kızlar bu okul işini biz mi yapsak ha ne dersiniz?"
" Olabilir aslında he Simge sen duvarlara falan resim yaparsın bizde boyarız. Temizliği falan da yaparız." diyerek Sema'da beni onaylamış oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
ChickLit🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...