9.Bölüm

908 109 31
                                    

Selamünaleyküm gençlerrrr

Melike

Dün akşamki tanışmadan sonra bu kahvaltı iyi gelmişti. Çünkü akşam tam bir faciadan ibaretti. Gelen kadın çay içmeye gidiyoruz diyip oğlunu kandırmıştı. Çocuğun hiçbir şeyden haberi yoktu duyunca o da şok oldu. Gizem'in eşinin teyzesiymiş kadında. Oğlu Taner'in görüştüğü biri olduğunu bile bile böyle bir şey yapmış. Kadın bizi zorla mutfağa sokup konuşturmuştu. Ben istemediğimi söyledim oda beni onayladı. Benim işime gelmişti şahsen. Ama kadın çok inatçı bir insandı sürekli beni sık boğaz edip durmuştu.

Yine beni darlarken biranda telefonum çalmıştı o an arayan kimse içimden ona çok teşekkür ettim. Hemen ayaklanıp mutfağa gittim. Arayan yüzbaşı'ydı. Boğazımı temizleyip telefonu açtım.

"Efendim."

"Kusura bakma rahatsız ettim bişey sorucaktım ben ?

"Yok yok ne rahatsızlığı iyiki aradın yüzbaşı sana ne kadar teşekkür etsem az."

"Niye noldu ki?"

"Kaçmak için bahane arıyordum sen aradın. Ya kadın manyak takmış bana kafayı istemiyorum diyorum yok bir görüşün diyip duruyor.Oğlununda hiçbir şeyden haberi yokmuş. Çocuk daha dün sevgilisine evlenme teklifi etmiş. Kadında kızı istemediği için böyle bir şey yapmış."

"Anladım sen baya gerginsin galiba?"

"Evet gerildim sinirimi içimden atamadığım için seninde başını ağrıttım. Sen ne sorucaktın bana?"

"Haa şey ya ben çakımı bulamadım da acaba sizin oralarda mı düşürdüm. Gördün mü hiç diye sorucaktım."

"Yok görmedim. Ama bulursam haber veririm."

"Tamamdır teşekkür ederim."

"Ne demek rica ederim yüzbaşı."

"İyi günler fındık kurdu."

"İyi günler yüzbaşı." Telefonu kapatıp içeri geçtiğimde onlarda ayaklanmış gidiyorlardı. Şükür yarabbim.
Aklıma geldi yine ayy neyse önümdeki mükemmel kahvaltıya baktım aşkla. Gözlerimden kalp fışkırdığına eminim.

Beyza'nın kontrolünden sonra kendimiz bu mükemmel mekana atmıştık. Geldiğimiz mekan çok güzel bir yerdi. Sapanca gölüne karşı kahvaltı yapıyorduk şuanda.

 Sapanca gölüne karşı kahvaltı yapıyorduk şuanda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Burası sapanca değil ama siz öyle düşünün.)


Kızlar Beyza'ya fındıkta yaşadıkları komik anılarını Beyza'da gülerek onları dinliyordu.

Ayat " Şimdi önce fındıkları döküyoruz ya bende asıldım dala dal gelmiyor. Çekiyorum çekiyorum gelmiyor. Sinirlendim ben tabi gittim dalın üstüne çıktım. Berivan'da dalın altında bekliyor beni, ben dalla beraber aşağa bir indim tak diye Berivan'ın omuzlarına kondum."

BİR FİNDUK MESELESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin