Selamünaleyküm gençlerrr
O güzel günün üstünden iki gün geçmişti. Bugün günlerden hüzündü. Her zaman ki gibi erkenden kalkıp annemle kahvaltı hazırladık. Kızların en sevdiği şeyleri yapmıştık. Masayı kurduktan sonra onları uyandırmaya gitim.
"Günaydınn cancağızlarımm." diye bağırarak odaya girmiştim. Ama onlar çoktan uyanmışlardı.
"Günaydınn canoo." dedi Ayat.
Simge ve Berivan ayılmaya çalışıyordu daha. İkisi de günaydın diyip tekrar devrilmişti yatağa.
"Heyy hadi kalkın annem sizin sevdiğiniz şeyleri yaptı."
"Valla mı?" diyerek yerinden fırlamıştı Berivan.
"Valla." dedim onun gibi.
"Oyy benim Gül Sultanım." diyerek yataktan kalkıp hemen elini yüzünü yıkamaya gitti. O gelince Simge'de gitmişti.
Odadan çıkıp bizim evin bücürünü kaldırmaya gittim bu sefer.
"Koğuş kalkk!!"
Benim bağırmam ile Beyza ve Büşra hızla ayağa kalkmıştı. Hatta Beyza o kadar komikti ki gülmeden edemedim.
"Emredersiniz komutanım!!" diye bağırarak hazır ola geçmişti.
"Komutanım mı?" dedim gülmelerimin arasından.
"Pamir size böyle bağırıyor mu?" diye sordum merakla.
"Eee yani bağırıyor bazen ama Emre komutan daha da fena. Pamir ondan daha iyi."dedi uyku sersemi.
"O kim daha önce adını duymamıştım." dedim merakla.
"Ne sen sor ne ben söyleyeyim. İllallah ettirdi beni." dedi sinirle.
"Allah Allah,neyse hadi elinizi yüzünüzü yıkayın sofra hazır."
Güzel bir kahvaltının ardından.Kızlar hazırlanmaya başlamışlardı. Annemin gözleri dolu bir şekilde mutfakta otururken buldum.
"Gül Sultan, noldi karadenuz de gemulerun mi battı?"
"Hee gemulerum battı. Kızlarım gidiyor da gemilerim batmasında nolsun."
"Ama sen böyle yaparsan onlarda çok üzülür."
"Napayım elimde değil."
Biz annemle konuşurken kapı tarafında bir hareketlenme olmuştu. Kafamı çevirip baktığımda kızlar bize bakmaya çalışıyordu.
"Ne o artık kapı dinlemeye de mi başladınız?"
"Yiooo kim demiş onu? Hem ben su içmeye gelmiştim." deddi Ayat.
"Aynen bende onun için gelmiştim." dedi Berivan.
"Bende seni içerde göremeyince buraya geldim." dedi Simge.
"Tamam Gül Sultan için geldik." diye itirafta bulundu Ayat.
"Oyy benim Gül Sultanım. Sen biz gidiyoruz diye mi üzüldün." Sevimlice konuşuyordu Berivan.
"Üzuldüm tabii!!" dedi annem ağlamaklı bir şekilde.
"Ayy Gül Sultan ağlama sakın bende ağlarım." diyerek Simge anneme sarıldı.
"Yaa ama yapmayın gerçekten ağlarım ben!!" Bunu söyleyen Ayat'a baktığımda çoktan başlamıştı ağlamaya.
"Hadi gelin sevgi sarılması yapalım." onları çagırdım.
Hepimiz sarmaş dolaş olmuştuk. Sarıldıktan sonra yavaşça vedalaşma kısmına yaklaştık. Kızların eşyalarını arabaya yerleştirdikten sonra son bir kez annem ve Büşra ile sarılmışlardı kızlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
ChickLit🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...