11. Bölüm

810 68 54
                                    

Selamünaleyküm gençlerrr

Ayat

Çocuklarla oynadıktan sonra cafeye gitmiştik.Yiğit'te kendini kaptırmış eski anılarını anlatıyordu.

"Şimdi bakın görev  bitmiş döncez ama nasıl yorgunuz gözlerimiz zor açılıyor neyse. Hepimiz arabaya bindik işte bi baktım iki kişi eksik" dedi Barış ve Kerem'i göstererek birden kahkaha atmaya başladı Barış ve Kerem de somurtarak onu dinliyordu.

"Bunlar kaldırımın kenarında oturmuşlar Barış'ın kafası Kerem'in kucağında uyuyorlar ikisi."

Barış devamını bildiği için Yiğit'e pis pis bakışlar atıyordu. Yiğit onu hiç takmadan devam etti.

"Gittim yanlarına uyandırmaya çalışıyorum tık yok ikisinden nasıl bir uykuysa artık. En son Pamir yüzbaşı geldi işte."

" Uyan asker!!" der demez Kerem hemen ayaklandı Barış'ın kafasıda kaldırıma çarptı biz tabi korktuk bişey oldu diye . Gittim yanına bu salak meğer hala uyuyormuş en son uyandıramadık  beyefendiyi .

Simge de Yiğit gibi kahkaha atıyordu zaten Yiğit'in söylediği her şeye ya cevap veriyordu yada gülüyordu. Ben kaç yıllık arkadaşıyım bu kadar güldüğünü görmedim.

"Eee sonra naptınız nasıl uyandı? " diye hemen konuştu Simge.

"Uyanmadı ki. Uyumaya devam etti."

Bero kahkaha atarak konuşmaya çalışıyordu
"Ben en uykucu Ayat sanıyordum. Barış Ayat'la yarışır valla"

Bero'ya göz devirip dilimi çıkardım.

"Eee Barış uyanmadıysa nasıl gittiniz" dedim

"Beni bırakıp gittiler. Bi uyandım kaldırımda uzanmışım herkes bana zebani görmüş gibi bakıyordu" dedi hatırladıkça sanki tekrar yaşıyormuş gibi bir ifadesi vardı. Gözüme tatlı gelmeye başladı bu hali .Ben ona bakarken oda hala bana bakıyordu. Mavi gözlerini benim gözlerimden çekmiyordu.

Neyseki Kerem konuyu değiştirdi bizde ona döndük.

                            
🤍

Oturmuş çay içiyorduk kimseden çıt çıkmıyordu. Baya sıkıcı olamaya başladı aklıma gelen şeyle hemen ayağa kalktım ve  garsonlardan birine çok sevdiğim bir şarkıyı açtırdım.


Şarkının ritmiyle kafamı ve ellerimi hareket ettirmeye başladım sonra hemen Beyza'yı da kaldırdım. Somurtsada onu aldırmayıp onu da ritme göre hareket ettirmeye başladım.

Bir yol var bi' yol bitek doğrun belli
Bize giden, benimle geldin
Neden, niye diye sorma zaten ben hep senleydim.

O sırada gözüm Pamir yüzbaşıya kaydı Melike'ye bakarak şarkıyı mırıldanıyordu. Melike ise kıpkırmızı olmuştu. Bunlar da birbirinden hoşlanıyor gibi ama asla birbirlerine adım atmıyorlar.

Hadi gel bana, hadi ol benim.

Bende kızlara bakarak hafif mırıldanıyordum. Beyza da kendini kaptırmış benimle söylemeye başladı.

Sen  benimsin, neden bu kadar güzelsin
Taktım aklımı sana ben, sen çok özelsin.

Erkeklere döndüğümde Kerem'in çaktırmadan Berivan'a bakmaya çalışıyordu. Ona baktığımı görünce sahte bir öksürükle önüne döndü. Vayy vayy neler oluyor bu aşağılık yerde.

Sen benimsin, neden bu kadar güzelsin
Taktım aklımı sana ben, sen çok özelsin

Şarkı çalmaya devam ederken bende  kafamı başka tarafa çevirdim ve bana bakarak şarkıyı mırıldanan Barış'la göz göze geldim. Gözleri yine derin bakıyordu ve ben gözlerimi ondan ayıramıyordum.

BİR FİNDUK MESELESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin