Selamünaleyküm gençlerrr
Bölüm şarkısı
Eylem Aktaş /Hatırla sevgili
🌰
Beyza'nın doğum gününün üzerinden iki gün geçmişti. Kızlarla salonda oturmuş boş boş muhabbet ediyorduk.
"Size başıma gelen olayı anlatıyım."dedim.
"Anlat bakalım bu sefer ne oldu." dedi Simge.
" Anlatıyorum geçen çöp atmaya çıktım. Uzaktan bir köpek bana doğru geliyor. Neyse dedim hemen çöpü atıyımda gidiyim hayvana ekmek falan birşeyler veriyim. Arkamı döndüm eve gidiyorum daha yolun yarısındayken manyak köpek sen gel arkadan üstüme atla. Neye uğradığımı şaşırdım. Gülmeyin o an hiç komik değildi."
"Eee naptın sonra ?" diye sordu gülerek Berivan.
"Ne mi yaptım bağırıp arkamı döndüm. Ben dönünce eğilip ayağımı ısırmaya çalıştı ben bunun kafasını bir yakalamışım bastırıyorum o inatla kaldırıyor. Baya güreştik biz. En son tokat attım Allah affetsin , bırakmıyor manyak. Sonra bir adam geldi bağırdıda öyle gitti."
Simge"Seni köpekle boğuşurken hayel ettim de ayy çok komik."diyip gülmeye başladı.
"Gülma zaten moralima bozukaa." diyen adamı taklit ettim.
Ayat kendini yere atmış tepiniyordu. Simge'le Berivan'da birbirlerine vuruyorlardı bir döngünün içine girmişlerdi.
" Ayy karnıma ağrı girdi. Off köpeğe tokat atmak ne ya" diyip tekrar tepinmeye başladı Ayat.
" Korkudan ne yaptığımı mı biliyorum ben."
"Manyak kız." dedi Berivan.
Biz öyle konuşurken telefonum çalmaya başladı, sesi mutfaktan geliyordu. Kızlara bir dakika diye işaret edip Salondan çıktım ve mutfağa doğru gittim. Telefonum masanın üstündeydi. Arayan kimmiş diye baktım Beyza arıyordu açtım hemen.
"Selamünaleyküm." dedi Beyza.
"Aleykümselam."
"Şey için aradım seni Sema geçen dediya okul işini siz yapacakmışsınız."
"Evet biz yapıcaz daha muhtarla konuşmadık ama noldu."
"Ben bir kaç gün izliyim de yardım lazım olursa gelirim bende diye haber vermek istedim."
"Ahh güzel olur ne kadar çok kişi o kadar çok iş."
"İyi muhtarla konuştuktan sonra bana haber verirsiniz."
"Tamamdır aşkım haber veririm ben sana."
"Tamam öptüm sizi kızlara selam söyle."
"Aleykümselam."
"Sende oradakilere selam söyle."
"Aleykümselam söylerim."
"Görüşürüz dikkat et kendine. Allah'a emanetsiniz."
"Sende Allah'a emanet ol görüşürüz."
Telefonu kapattıktan sonra hemen hafıza mesaj attım.
Melike: Piştt güzellik
- NaberrHafız ama çılgın olan: Sanane mdkfkddld
Melike: Ayıb cmmfmmfmf
Hafız ama çılgın olan:Hihihihhihihi
Melike: Diyorum kii
Hafız ama çılgın olan: Eeeeee
Hafız ama çılgın olan: Dur
Hafız ama çılgın olan:Ben tahmin ediyim
Hafız ama çılgın olan:Bana ev araba yat alıcan dimi
Hafız ama çılgın olan:Yaaa hiç gerek yoktu
Hafız ama çılgın olan: Ballı çöreğim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR FİNDUK MESELESİ
ChickLit🌰🌰 Süper Amele Takımı 🌰🌰 Melike bu grubu oluşturdu. Melike: Eee ne zaman gelünüz fındık toplamayaa Hafız ama çılgın olan: Paramı ver ben sizdeyim direkt Melike: Bizden çıktığın mı var acaba bide para istiyor...