9. Bölüm

3.9K 219 154
                                    

Harry'den ayrıldıktan sonra Çapulcu Haritasını da alıp Hermione ile odamıza gittik. İkimizde yataklarımıza yattık. Ben çok yorgun olduğum için hemen uykuya dalmıştım...

-Pazartesi-

Bu günün tek çekilir yanı ilk dersimizin KSKS olmasıydı.

Sabah Hermione beni uyandırdı ve hazırlanıp kahvaltıya indik. Daha sonra hızlıca Lupin'in dersine gittik. Sınıfa ilk gelenler bizdik bu yüzden biraz alıştırma yapmaya karar verdik.

"Hazır mısın Y/N?"

"Gönder gelsin Herm!"

H: "Stupefy!"

(Sersemletme büyüsü)

Y/N: "Expellıarmus!"

(Silahsız bırakma ve geri püskürtme büyüsü)

Y/N: "Levicorpus!"

(Düşmanı görünmez bir iple havaya asar)

H: "Protego!"

(Koruma büyüsü)

H: "Incendio!"

(Asanın hedefini alevler içinde bırakır)

Y/N: "Expellıarmus!"

"Sakin ol Herm beni öldürmeye mi çalışıyorsun?" Dedim son anda bir koruma büyüsü yaparken.

"Üzgünüm Y/N, seni yenmeyi öyle çok kafama taktım ki hangi büyüyü savurduğumun farkına varamadım" dedi Hermione. Herm konuşmasını bitirir bitirmez ona bir büyü daha gönderdim

Y/N: "Stupefy!"

H: "Protego!"

Y/N: "Penecratium!"

(Protego Büyüsü'nü kıran büyüdür. Ayrıca kurbanı 1 metre havaya fırlatır)

Y/N: "Impedimenta!"

(Engelleme büyüsüdür. Hedefteki kişi büyünün etkisi geçene kadar sanki yere bağlanmış gibi sabitlenir)

Hermione asasını bırakıp konuştu.

"Tamam tamam sen kazandın! Çöz beni!"

Hermione'nin yanına gittim ve 'Impedimenta' büyüsünü tersine çevirdim. Hermione'ye elimi uzatıp kalkmasına yardım ettim.

"Fazla yavaşsın Herm, yapacağın büyüyü fazla düşünüyorsun. Bu yüzden sürekli Harry ve bana kaybediyorsun"

"Y/N haklı Hermione"

İkimizde kafamızı sesin geldiği yöne çevirdiğimizde Profesör Lupin'le karşılaştık.

"Profesör, sizin kahvaltıda olacağınızı sanıyorduk" dedi Hermione

"Kahvaltımı erken yaptım Hermione" dedi ofisinin merdivenlerini inip yanımıza gelirken.

"KSKS hızlı düşünme gerektiren bir derstir Hermione. Eğer fazla düşünürsen karşındaki kişiye karşı hiç şansın olmaz"

"Haklısınız Profesör, bu konu üzerine çalışacağım"

"Bunu duyduğuma sevindim" diyip gülümsedi Profesör Lupin.

Dersin başlamasına dakikalar vardı. Öğrenciler yavaş yavaş sınıfa geliyordu. Nerdeyse herkes burdaydı. Malfoy hariç. Ders nerdeyse başlamak üzereydi ve o hâlâ yoktu.

Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin