6. Bölüm

4.1K 245 325
                                    

Aşklarım hikayeye geçmeden önce bölümü beğenmeyi unutmayın sizi seviyorum 😻😻

"Sirius!?"

"Sessiz ol Y/N" dedi Harry kısık sesle

Hızlıca şöminenin önüne gelip diz çöktüm.

"Seni çok özledim Sirius" dedim heyecanla ve elimi onun yüzüne yani kızgın kömürlere uzatıp dokundum.

"Aaağh! Ah! Ah! Ah!"

Acıyla elimi geri çekerken ne kadar aptal olduğumu sorguladım

Harry uzun bir iç çekip yanındaki su dolu bardağı uzattı.

"Tanrım, nasıl bu kadar aptal olabiliyorsun Y/N?"

Acıyla Harry'e baktım.

"Üzülme Y/N az önce o da aynısı yapmak üzereydi" dedi Sirius gülerek.

"Heey bunu söylemek zorunda mıydın!?"

"Üzgünüm Harry" dedi ve gülümsemeye devam etti. Daha fazla dayanamayıp Harry ve bende güldük.

"4 gün sonra Quidditch maçım var Sirius. Geleceksin değil mi?" Dedim umutla

"Bilmiyorum Y/N bu çok tehlikeli olabilir. Bakanlık hâlâ beni arıyor biliyorsun"

"Hadi ama Sirius bu Slytherin ile olan ikinci maçım ilkine gelememiştin bari ikincisine gel. Üstelik biz kazanırsak direkt finale kalıyoruz. Slytherin ikinciliğe düşüyor ve Hufflepuff'la Ravenclaw'u yenip finale kalamazsa bir daha onlarla maç yapamicaz. Malfoy'u nasıl yeneceğimi görmek istemiyor musun?" Dedim ikna edici olmaya çalışarak.

"Elbette istiyorum Y/N ama-"

"O zaman beni izlemeye gel Sirius" dedim ısrar ederek. Harry araya girdi.

"Israr etme Y/N Sirius'un yakalanıp tekrar Azkaban'a gitmesini mi istiyorsun?"

"Tabiki istemiyorum Harry. Sadece onu çok özledim ve burda bir bahane bulup onunla görüşmek istiyorum" diyip arkamdaki kanepeye oturdum.

"Özür dilerim Y/N. Sirius'u bende özledim ama sabırlı olmalıyız. Ara tatilde zaten onun yanında kalacağız ve sadece yakalanmasını istemiyorum" dedi yanıma gelip saçımı okşarken.

Yaşarmaya başlayan gözlerimle Harry'e bakıp hafifçe gülümsedim.

"Hey ben hâlâ burdayım çocuklar" dedi Sirius dikkatimizi üstüne çekerek.

Sirius ile biraz daha konuştuktan sonra gitmesi gerektiğini söyleyip Harry ve beni ortak salonda baş başa bıraktı. İkimizde tekrar kanepeye oturup bir süre öylece yeri izledik.

"Biliyor musun Harry, uzun zamandır baş başa kalıp o sıkıcı konuşmalardan yapmamıştık" dedim birden

"Ah demek sıkıcı öyle mi?" Dedi Harry beni gıdıklamaya hazırlanırken.

"Hayır! Hayır sadece şakaydı!" Dedim kanepede geri geri giderken.

"Üzgünüm Y/N artık çok geç. Söz ağızdan bir kere çıkar" diyip beni gıdıklamaya başladı.

Harry ile 1. Sınıftan beri yakın arkadaştık ama geçen seneki olaylardan sonra daha da yakınlaşmıştık. Benim amcam onun vaftiz babası olduğu için geçen yazı üçümüz beraber geçirmiştik ve itiraf etmeliyim ki inanılmazdı. Çok uzun zamandır Lupin'den başka kimsem yokken bir anda Sirius ortaya çıkınca inanılmaz bir şekilde mutlu olmuştum. İki en sevdiğim insan ile yan yana olmak tarif edilemez bir duyguydu.

Artık nefes alamicak duruma geldiğimde Harry beni gıdıklamayı bıraktı. Ama ikimizde hâlâ gülmeye devam ediyorduk. Sonunda nefes nefese kendime geldiğimde birden kendimi Harry'nin kucağına bıraktım. Yani aslında dizine yattım desem daha doğru olur. Harry saçlarımla oynayarak konuşmaya başladı.

Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin