32. Bölüm

2.5K 194 266
                                    

Bölüme başlamadan önce beğenmeyi unutmayın.
Ve sizden bol bol yorum istiyorummmm.
Ayrıca belirtmeliyim ki yazarken en çok heyecanlandığım bölümlerden biri oldu.
Sonunda lütfen bana sövmeyin.
Sizi seviyorummm.
Keyifli okumalar (Opsiyonel)

https://open.spotify.com/playlist/2IGSx0bLl5tBiOQ6hvBAnU?si=Ouiocg0WTjCDFzIW_3TfGw

Spotify adım: ilyada<3

Bundan sonraki bölümleri okurken dinleyebileceğiniz playlist
(Link profilimde mevcut. Tıklayıp ulaşabilirsiniz)

"Y/N ben artık seninle görüşmek istemiyorum"

Kaşlarımı çatıp salak gibi ona baktım. Söylediği şeyi idrak etmem epey uzun sürmüştü. Sonunda konuşmaya başladığımda gülerek şunları söylemiştim.

"Ne saçmalıyorsun sen Malfoy?" Komik olduğunu düşündüğüm için değil, sinirlerim bozulduğu için gülüyordum.

"Beni duydun"

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?" Dedim histerik bir şekilde gülmeye devam ettiğim sırada.

"Hayır" dedi Malfoy. Geldiğinden beri yüzü hiç değişmemiş, ciddiyetini hiç bozmamıştı.

Malfoy'un üzerine yürüdüm ve tüm gücümle ittirdim onu.

"Oyun mu oynuyorsun Malfoy!"

"Y/N, oturup sakince konu-"

"Neden sürekli bana bunu yaşatıyorsun!?" Diye bağırdım onu tekrar ittirdiğimde.

"Özür dile-"

"Neden önce beni kendine bağlayıp sonra terk ediyorsun!?" Diye bağırdımda yeniden ittirmeye çalışmıştım ama bu kez Malfoy ellerimi havada yakalamıştı.

"Y/N, lütfen sakinleş biraz, bu şekilde konuşamayız"

"Nasıl sakin kalmamı bekliyorsun!? Bana neler yaşattığını görmüyor musun!?"

"Üzgünüm, ben işlerin bu şekilde ilerleyeceğini düşünmemiştim"

"Neden?" Diyebildim sadece. Üzerime çöken ani bir yorgunlukla ayakta zor durabilmiştim. Kendimi bıraksam kesin bayılırdım ama zorluyordum işte..

"Bilmiyorum, ben bir anda artık sana karşı bir şeyler hissedemediğimi fark ettim"

Yalan söylüyordu.

"Bu kadar mı? Tüm söyleyebileceklerin bunlar mıydı?"

Malfoy yavaşça kafasını salladı ve ne tepki vereceğimin merakıyla beni izlemeye başladı.

Oldukça sakin bir şekilde ona bir adım daha yaklaştım ve gözlerinin içine bakmaya başladım. Sonra hiç beklemediği bir anda elimi kaldırıp oldukça sert bir tokat attım ona.

Tokatın etkisiyle başı yana yatmıştı. Ellerini yumruk yapmış olabildiğince sıkıyordu yumruklarını. Öyleki artık elleri bembeyaz olmuştu.

Ona arkamı dönüp konuştum.

"Git burdan, ve bir daha sakın buraya adımını atma!"

Malfoy bir süre hiç kıpırdamadan bekledi. Seslerinden banka yaklaşıp bir şey bıraktığını anlamıştım. Onu göremiyordum, sonunda gitmeye başladığını duyduğumda uzaklaşmasını bekledim ve yeterince uzaklaştığında daha fazla dayanamayıp kendimi banka bıraktım. Banka koyduğu şey haritammış.

Onun beni artık sevmediğine inanmamıştım, bir şeyler oluyordu ve ben bunu çözecektim ama göz yaşlarımın akmasına da engel olamıyordum. Bu yüzden daha mantıklı düşünebileceğim bir zamana bırakmıştım bunu. Şimdi sadece ağlamak istiyordum..

Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin