30. Bölüm

2.9K 179 221
                                    

Bol bol yorum yapmayı unutmayın aşklarımmm.
Sizi seviyorummm

Bende okula gitmek için diğer çıkışa doğru döndüğümde kapının yanında gördüğüm kişiyle tüm vücudumda hissettiğim uyuşma aynı anda gerçekleşmişti. Bunlar Harry ve Ginny'di...

"Y/N-?" Harry daha sözünü bile bitiremeden Ginny asasını çıkartıp Harry'e doğrulttu

Ginny: "Obliviate"

(Kişinin hafızasını değiştiren veya silen büyüdür)

Gözlerim kocaman açılmış ağzım aralanmıştı. Ginny'nin böyle bir şey yapacağını asla düşünmemiştim. Koşarak onların yanına gittiğimde Harry yeni gözlerini açıyordu, beni görünce konuşmaya başladı.

"Y/N, bizde tam sana bakmaya geliyorduk. Nerde kaldın?"

"Şey eeee, Bludger'ı yerine koyarken tekrar kaçtı da onu yakalamaya çalıştım"

Harry kafasını sallayıp kolunu omzuma doladı ve yürümeye başladı. Ginny biraz arkamızdan geliyordu. Kafamı hafifçe çevirip ona baktığımda o düşünceli bir şekilde yere bakıyordu. Kendimi Harry'den kurtarıp durdum.

"Harry sen önden git istersen, Ginny ve benim biraz işimiz vardı" Harry sorgulamadan dediğimi yaptı, o uzaklaşırken bende Ginny'nin elinden tutup bizi kimsenin rahatsız edemeyeceği bir yere götürdüm. Yani Kara Gölün karşındaki banka.

"Ginny?"

"Bilmiyorum, ben o anda sadece sizi korumak istedim. Harry'nin hafızasını silerek yanlış mı yaptım Y/N?" Kocaman açılmış gözlerle yere bakan Ginny son sözlerinde bana bakmıştı. Hiç bir şey söylemeden sarıldım ona.

"Bilmiyorum, ama eğer böyle bir şey yapmasaydın Harry ikimizinde canına okurdu Ginny. Teşekkür ederim"

Ona öyle sıkı sarılmıştım ki.. Bir an için birinin bu harika dostu gelip benden alacağı düşüncesi içimi parçalamıştı. Ne kadarını gördüler bilmiyorum ama Ginny beni hiç yargılamadan, içten içe sevdiği çocuğa büyü yapmıştı. Onun yerinde başka biri olsaydı eminim ki bunu yapmaz, Harry'nin öfkesiyle bizi baş başa bırakırdı.

Az önce yaşadığım şeye bakılırsa Harry, Malfoy ve benim birbirimizi sevmeyi bırakın arkadaşlığımıza bile henüz hazır değildi. Bunun tekrarlanmaması için çok dikkatli olmalıydım...

Bir süre daha oturduktan sonra Ginny ayağa kalktı.

"Nereye?"

"Birazdan dersim başlayacak"

"Beraber geçelim o zaman"

"Hayır hayır senin düşünecek şeylerin vardır, ben tek giderim"

Hafifçe kafa salladım. Benim dersim bir buçuk iki saat sonra başlayacaktı o yüzden kalmaya karar verdim. O gittikten bir süre sonra ayağıma sürtünen bir şeyle irkildim. Yere baktığımda bembeyaz bir kedi gördüm.

"Heey, beni korkuttun" dedim onu kucağıma alırken.

"Adın ne senin?" Kedi miyavladığında hafifçe kıkırdadım.

"Adın yok mu yani? O zaman sana bir isim bulalım" dediğimde tekrar miyavladı

"Sasha?" Bir tepki vermeyince yeni isimler düşünmeye başladım.

"Nala? Mia? Lola?" Kedi hiç birine tepki vermedi

"Neden hiçbirini beğenmedin ki?" Dedim kedinin tüylerini severken

"Daha önce hiç bu kadar beyaz bir kedi görmemiştim, tüylerin ay kadar parlakmış" dedim onu sevmeye devam ederken

"Ay gibi" aklıma gelen yeni isimle kediye döndüm "Luna'ya ne dersin?" Sonuçta Luna ay anlamına geliyordu.

Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin