13. Bölüm

4.2K 294 305
                                    

Vote sınırı 50 aşklarım beğenmeyi unutmayın 😽😽😽

Henüz hahvaltının ortalarındayken yanımda oturan Harry'e bir şeyler anlatmak için döndüğümde Büyük Salona giren Malfoy'u gördüm ve onun koluna giren Greengrass'ı...

Astoria Malfoy'a bir şeyler anlatıyor Malfoy ise elleri cebinde bıkkın bir şekilde onu dinliyordu.

"Y/N, iyi misin?" Diye sorup dikkatimi kendi üzerine çekti Harry.

"İyiyim" dedim kısaca

"Emin misin? Kaşlarını çatıp bir yere bakıyordun da"

"İyiyim dedim ya Harry"

"Tamam ne kızıyorsun" dedi Harry anlamayarak

"Kızmadım! Kızmıyorum! Kızdım mı Hermione!?"

"Y/N seninle dersten önce bahçede bir yürüyüş yapalım mı?" Dedi Hermione

"Evet evet yapalım" diye lafa atladı Ron

"Kız kıza" Ron'a ters ters bakıp konuştu Hermione.

Hiç kimseye bir şey demeden ayağa kalkıp çıkışa yöneldim. Hermione de hemen kalkıp arkamdan gelmişti. Bahçeye çıkıp banklardan birine oturdum.

"Y/N neyin var?" Diye sorarken yanıma oturmuştu Hermione

"Bir şeyim yok Herm"

"O zaman neden böyle davranıyorsun?"

"Nasıl davranıyorum?"

"Böyle, yani sanki birini kıskanmışsın gibi"

Herm ve ben konuştuğumuz sırada arkamızdan birinin sohbetimize dahil olmasıyla kafamızı sesin geldiği yöne çevirdik. Bunlar Malfoy ve Astoria'ydı. Merlin siz az önce içerde değil miydiniz!?

"Ah çok mu merak ediyorsun bulanık?" Dedi Astoria

Hermione bulanık lafını duymasıyla önüne dönüp kafasını eğdi. Benimse sinir kat sayım artmıştı. Ayağa kalkıp Astoria'nın üstüne yürüdüm.

"Seni o kelimeyi kullanmaman konusunda uyarmıştım Greengrass!"

Hermione arkamdan gelip kolumu tuttu ve konuştu.

"Sorun değil Y/N, ben böyle şeyleri umursamayı 2. Sınıfta bıraktım"

"Ama ben bırakmadım Herm!"

"Hey bulanık köpeğinin tasmasını sıkı tut" diyip güldü Astoria.

Sinirden çıldırmış bir şekilde asamı çıkartıp ona doğrulttum.

"LAFINI GERİ AL APTAL YILAN!"

Astoria Malfoy'un arkasına geçip konuştu.

"Sevgilim şu Black'e benimle nasıl konuşması gerektiğini söyler misin" dedi. Korkuyordu ama hâlâ benimle böyle konuşmaya cüret ediyordu. Sanırım Malfoy'a güveniyordu. Ve ayrıca o ona sevgilim mi demişti!?

"Uzatma Black. Granger arkadaşını da al git burdan" dedi Malfoy.

"Neden onun arkasından konuşuyorsun Greengrass!? Benden korkuyor musun!?" Diyip histerik bir kahkaha attım.

"Hayır Black sadece senin gibi kanı bozuklara harcayacak vaktim yok" dedi Malfoy'un arkasından çıkıp yanıma geçerken.

"Kanı bozuk derken!?"

"Ahh hadi ama babanın bir Ölüm Yiyen olduğunu amcanın aileden dışlanıp azkaban kaçağı olduğunu büyük babanın zamanının en zalim büyücüsü olduğunu ve azkabanda ölümü beklediğini seninse amcan gibi Gryffindor'a seçilip ailenin adını daha da lekelediğini burdaki herkes biliyor Black"

Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin