3. Bölüm

4.4K 224 221
                                    

Kapı açıldı ve içeri girdim. Ortak solana geçip hem kendi ödevimi hemde Malfoy'un ödevini yapmaya başladım..

"Y/N, Y/N uyan" dedi Hermione'nin nazik sesi.

Yüzüme yapışan parşömenle beraber kafamı masadan kaldırdım.

"Saat kaç?"

"18.30 akşam yemeği vakti"

"O kadar oldu mu ya?" Dedim esneyerek

"Kaç saattir çalışıyorsun?"

"Yaklaşık 3 4 saattir galiba"

"3 4 saattir mi? Snape'in ödevi 2 saate biterdi Y/N neden bu kadar uzun sürdü?"

"Sadece kendi ödevimi yapsaydım benimki de 2 saate biterdi Herm" dedim üstüme başıma çeki düzen verirken.

"Malfoy mu?"

"Evet. Her neyse hadi çıkalım yoksa Ron bize yiyecek bişey bırakmayacak"

Malfoy'un ödevini de alıp yemeğe büyük salona indik.

"Yarın ki antrenman için hazır mısın
Y/N?" Diye sordu Harry yemek esnasında

"Hazır sayılırım Harry sadece küçük bi eksiğim var"

"Ne eksiği?"

Çatalımı tabağıma koyup Harry'e döndüm ve Harry'nin kolunu tuttum.

"Harry lütfen Ateşoku'nu kullanmama izin ver lüüütfeeeen" dedim dudaklarımı büzerek.

"Asla olmaz Y/N" dedi Harry yüzüme bile bakmadan.

"Peki tamam o zaman sadece maçta kullanim olur mu?"

"Hayır"

"Ama Harry takımın kaderi senin ellerinde" dedim acıtasyon yaparak.

"Hayır Y/N olmaz daha fazla zorlama"

"Ama neden izin vermiyorsun ki sadece bir kere kullanacağım"

"İlk dönem 3 tane süpürge yok ettin Y/N ikisini Şamarcı Söğüt'e düşürdün birini de Malfoy'un üstünde kırdın"

"İlk ikisi yanlışlıkla oldu diğerinde ise Malfoy hak etmişti"

"Nefesini boşuna yorma Y/N Ateşoku'nu sana vermicem" dedi yemeğini yemeye devam ederken.

"Çok kötüsün Harry! Eğer maçı kaybedersek bu senin suçun olacak çünkü Malfoy'un süpürgesi benimkinden daha hızlı!" Dedim sinirle ve yemeğimi yemeye devam ettim.

Yemekten sonra koridora çıkıp gözlerimle Malfoy'u aradım. Ödevini teslim edip Ron'a iksir ödevi için yardım edecektim.

Malfoy elleri cebinde sıkıldığı her halinden belli bir şekilde büyük salondan çıktı. Zavallıcık sanırım biri onun ellerini ceplerine yapıştırmıştı.. Malfoy'un arkasında ise sürekli onunla konuşmaya çalışan ve benim daha önce hiç görmediğim bir Slytherin kız yürüyordu.

"Malfoy" diye seslendim ona

Malfoy bir anda gülümseyip kızı başından savdı ve yanıma geldi.

"Daha iyi bir zamanlama olamazdı Black" dedi gülümseyerek

"Ödevini vermeye geldim" dedim konuşmayı kısa tutmak isteyerek.

"Ah ne çabuk bitirdin. Umarım baştan savma bir şey olmamıştır Black yoksa yenisini yapmak zorunda kalırsın" dedi Malfoy elimdeki parşömenleri alırken

"Tabiki baştan savma yapmadım Malfoy" dedim kollarımı göğsümde katlarken.

Malfoy o sırada yaptığım ödevi inceliyordu.

Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin