20. Bölüm

3.5K 223 242
                                    

Bir kaç saniye durdular ama sonra peşimden gelmeye başladılar. Cüppemin kapşonunu kafama geçirip saçlarımı kapattım. Odama gidene kadar da Harry'lere yakın durmamaya çalıştım...

Saat sabah 8.30'u gösterdiğinde Herm Ginny ve ben çoktan ayaktaydık. Bayram tatili olarak 3 günlüğüne evimize dönüyorduk. Buna hafta sonları da eklenince 5 gün oluyordu. Üçümüzde neredeyse hazırdık.

"Hazırsanız ortak salona, Harry'lerin yanına inelim" dedi Hermione çantasını omzuna takarken.

"Ben hazırım" dedi Ginny

Şimdi ikisi de bana bakıyordu. Ben ise aynanın karşındaydım, saçlarıma yapmadığım büyü kalmamıştı.

"Y/N? Sabahtan beri ne yapıyorsun orda?"

"Hermione, saçlarım! Bir türlü eski haline dönmüyor!"

"Nasıl dönmüyor?"

"Bayâ! Baksana uyandığımdan beri en az 20 tane büyü demişimdir ama hâlâ sarılar!"

Hermione çantasını yatağa bırakıp yanıma geldi. Ginny de gelmişti.

"Tamam sakin ol, bir de ben deneyeyim"

Hermione'ye döndüm ve büyüyü yapmasını bekledim.

Hermione: "Colovaria"

(Herhangi bir şeyin rengini değiştirmeye yarayan büyüdür)

Hızla aynaya döndüğümde değişen hiç bir şey olmadığını gördüm.

"Başka bir büyü daha biliyorum"

Hermione: "Lapiforse Totalcolor"

(Renkleri değiştirmeye yarayan başka bir büyü)

Aynaya baktım, yine değişen bir şey olmamıştı. Panikleyerek tekrar kızlara döndüğümde konuştum.

"Ne yapacam şimdi ben!?"

"Dur hemen panikleme, Profesör McGonagall'a gidelim. O ne yapacağını bilir" dedi Ginny

"İyi de Profesör okulda değil ki!"

"O zaman eve gidene kadar bekle, Tonks, Lupin ya da Sirius bunu düzeltebilir" dedi Hermione

"Peki nasıl gidicem? Astoria beni böyle görürse dünkü kişinin ben olduğumu anlar.."

"Benim beremi kullanabilirsin" dedi Hermione. Çantasından bir bere çıkartıp bana uzattı.

"Bere takmaktan nefret ederim.."

"Yapacak bir şey yok, tanınmak istemiyorsan takmak zorundasın"

"Off"

Bereyi alıp saçlarımı aşağıdan gevşek bir şekilde toplayıp topuz yaptım ve tüm saçımı kapatacak şekilde bereyi taktım.

"Saçlarım görünüyor mu?"

"Hayır, tek bir tel bile belli olmuyor"

"Berbat görünüyorum değil mi?"

"Hayıırr, harika görünüyorsun" dedi Hermione.

"Yalan söylüyorsun"

"Ben ne zaman sana yalan söyledim?"

"Tam şu an?"

"Off her neyse hadi gidelim artık, yoksa treni kaçıracağız" dedi Hermione lafı kestirip atarken

Oflayarak aşağı ortak salona indiğimizde Harry ve Ron çoktan hazır bir şekilde bizi bekliyorlardı.

Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin