"Vidi je kako je raspoložena za kupanje." Naruga mi se Ela dok ja jedva oči držim otvorene.
Spremanje stvari je potrajalo dugo u noć, a i kasno sam došla. Naravno da je sve ono što mi treba bilo spremno za pranje, tako da sam mašinu uključila preko noći, a jutros sam sve morala strpati u sušilicu i kako bih to sve stigla ustala sam i suviše rano. Još ni kave nisam popila.
"Ti stvarno trebaš nać momka. Dosta si mene zajebavala." Kažem čim pošteno zauzmem mjesto na zadnjem sjedalu.
"Idem s Marinom vanka kad se vratimo ne sekiraj se." Doda odmah kako bi me ušutkala.
"Eh, da mi je i to vidit." Izustim.
"A šta je s tobom?" Obrati mi se Pero.
"Nije ništa. Meni je super ovako." Aludiram na to d asam slobodna već neko vrijeme i da mi se ne žuri upustit se u novu vezu.
"Trebaš je povest u Italiju sa sobom. Nađi joj nekog Talijana. Oni su zgodni." Dobaci mu Ela.
"Pa da mi preserava za svaku tjesteninu kako se radi, smijem li solit vodu ili ne. Neka hvala. Taj bi umro kad bi vidio da stavljam kečap na pizzu. Jedino talijansko vino dolazi u obzir."
"Pa dobro ima u Italiji i Hrvata. Ne moraš Talijana. Nać ćemo ti nekog našeg." Kaže Pero.
"Rekoh super mi je ovako. Sad ako možemo prestat pričat o mom ljubavnom životu, bila bih zahvalna."
Ušutkam ih sve tj. njih dvoje. Martin se nije ni oglašavao. Tu i tamo bih uhvatila koji pogled u retrovizoru, no on nije mogao znati da gledam jer su mi naočale na glavi.
"I još bih zahvalnija bila ako možemo stat na neku benzinsku uzet kavu. Prijeko mi je potrebna." Dodam.
Ne dobijem usmeni odgovor, ali vidim na središnjem retrovizoru kako je klimnuo glavom za potvrdu da će uvažiti moju želju.
Ubrzo smo stali na prvoj benzinskoj koja je naišla. Pokupila sam kave za sve nas te smo nastavili put.
"Što je s vama dvojicom?" Upita Ela prekinuvši tako tišinu.
"Što s nama?" Okrene se Pero prema nama tj. njoj sa zbunjenim pogledom.
"Pa vi ste čuli naše statuse. Red bi bio da i mi čujemo kakvi ste vi u zavođenju."
"Budalo, ne mori momke." Prekorim je.
"Pa što? Neće umrijet ako otkriju. Obećavam, neću prodati informacije novinarima." Digne ruku dok izgovara obećanje.
"Ja još ne znam na čemu sam, a ovaj vamo je solo." Kaže Pero pokazujući zatim rukom na Martina i tako ispunjavajući Elinu želju da sve sazna.
"Ma kako ti znaš da sam ja solo?" Uvrijeđeno će Martin.
"A kao nisi?"
"Pa dobro jesam, ali mogu imat i nekog da ti to ne znaš."
"Ma da. Prije ja shvatim da si u vezi nego ti sam." Doda Pero.
"Jeste sigurni vas dva da niste skupa?" Upitam. Zvuče mi baš kao neki par.
"I da jesmo prekinuli bi za dva dana." Kaže Pero.
"Auu. Nevolje u raju. Ne valja vam to."
***
"A meni se ne ide. Baš mi je lijepo ovdje." Požali se Ela.
"Misliš Francuz ti je lijep?" Upitam.
Sinoć je čim smo ušli u beach bar upecala nekog Francuza i sad samo o njemu priča. Danas je pola dana s njim provela, a od nas ga nitko ni vidio nije. Nadam se samo da nije plod njene mašte.
YOU ARE READING
Hercegovko sa Neretve
Fanfiction"Zanemarit ćemo sad što se dogodilo između nas, je li istina ili nije. Ovo što ću ti sad reći je možda i najgora stvar koju sam u životu uradila i krivo mi je najviše što sam to tek shvatila, što mi mozak nije radio tad kao sad. Da je, definitivno b...