Pijana?

393 12 9
                                    


Sretan rođendan ljepotice♡

P.S. pravi poklon je na dnu

                          
                                                   Martin

Gledam u flower box i u čudu sam jer ne znam kako je saznao s obzirom da mu ja sigurno nisam rekla.

Pročitam još jednom porukicu pa stanem prevrtati kutiju. Ispod nema ništa, a ni okolo. Nije valjda nešto ispod cvijeća? Ako je, pokvarit ću sve.

Okrenem još koji put i onda shvatim da je kutija zapravo postavljena u vlastiti poklopac. Odvežem mašnu te je izvadim, a u poklopcu ostane nova kuverta, doduše veća od one u kojoj je bila porukica.

Prstima proderem omot pri vrhu te izvučem novi komad papira. Odmah mi bude jasno o čemu je riječ te brzinski nađem njegov broj i stisnem tipku zovi.

"Hej miška, sretan ti rođendan." Kaže čim se javi.

"Hvala, hvala i za cvijeće, ali ne znam šta ćemo s ovim drugim dijelom."

"Kako šta? Spakuješ se, sjedneš na avion i dođeš."

"Ma daj Martine, previše je." Prekorim ga.

"Ne, nije." Usprotivi se odmah.

"Da, jeste."

"Maki, jedino što želim čut za tu kartu je kad te kupim s aerodroma, džaba se buniš. Neću popustit. Poželio sam te."

Kupi me ovom zadnjom rečenicom, toliko da mi je trebala koja sekunda da mu odgovorim sa "I ja tebe.".

"Slavljenice jesmo spremni za zavođenje večeras?" Čujem kako mi je Ela doslovno provalila u kuću.

"Zovem te kasnije." Promrmljam na telefon i brzo poklopim, a jednakom brzinom i uzmem kartu te je ubacim u komodu.

Ne znam zašto, ali još Eli nisam rekla ništa za Martina. Valjda jer ne znam što bih joj uopće i rekla. Nit smo u vezi, nit nismo. Događa se nešto, ali ništa definirano.

"Huuuh. Tko je tajni obožavatelj?" Pita kad ugleda cvijeće.

Fak, valjda sam i porukicu ubacila u komodu.

"Mama i tata." Slažem izbjegavajući pogled.

"Jao...ja se ponadala. No, nać ćemo ti nekog večeras."

Samo se nasmijem te odem u kuhinju napravit nam kavu. Dok voda kuha provjerim mobitel.

Reci Eli da ne priča gluposti.
Zavela si već jednog, nitko
ti više ne treba.

Dadne mi doznanja da je čuo što se zaderala.

Stvarno? Nisam znala da jesam. Ništa onda, najbolje da ostanem kući.

Pomjerit ću ja onu kartu na sutra već. Što je sigurno sigurno je.

Ja još nisam rekla da dolazim😝

Hercegovko sa NeretveWhere stories live. Discover now