Maybe it was the way you kissed

226 52 2
                                    

Ha valaki megkérdezte volna, hogy szerintem mi a legfinomabb dolog a világon, akkor egyértelműen azt feleltem volna, hogy Han Jisung ajkai... Olyan puhák volták, mint egy ízletes mochi és valahogy mindig eper ízűek voltak. Imádtam  birtokba venni a csöpp kis száját és olyan szenvedélyesen csókolni, hogy abba mindenünk beleborzongott. Szerelmes voltam az ajkaiba és ha tehettem volna 0-24 rajtuk csüngtem volna.


-Hyung - lihegte Jisung egy túl fűtött csók csatánk közben. - Már fáj a szám - panaszkodott édesen kuncogva, mire a tarkójára simítva beletúrtam a hajába.
-Nem baj - doromboltam vágytól rekedtes hangon és kegyelmet nem ismerve  még vadabbul kezdtem el marcangolni az ajkait.


Hannie "bosszúból" az alsó párnácskámba mélyesztette éles kis fogait, majd elégedetten vigyorgott bele a csókba. Imádtam amikor így gyötörte a számat és a fenekébe markolva egy könnyed mozdulattal az ölembe húztam őt.


-Kibaszottul szexi, amikor ezt csinálod Sungie - sóhajtottam fel.
-Tudom hyung -  felelte magabiztosan. Az édes félénk Jisungnak ilyenkor nyoma sem volt és fel tudtam volna robbanni a büszkeségtől, mert nagyon jól tudtam, hogy mellettem nőtt meg ilyen mértékben az önbizalma.
-Harapj még belém baby, csókolj meg úgy, mintha nem lenne holnap - kérleltem, miközben kezeimmel formás popsiját kezdtem el markolászni.


Nem kíméltük egymást... Addig téptük a másik száját, amíg mindkettőnk vére ki nem serkent. Azt hittem ez meg fogja állítani Jisungot, de nem így történt. Meglepett, hogyha lehetséges, még nagyobb vehemenciával esett nekem... Esküszöm ezt a fiút a teremtő azért hozta létre, hogy az örökké valóságig csókoljam cseresznyeszín ajkait.


-Miért vagyok képtelen leállni? - lihegte a számba. - Miért van az, hogy már sajognak a párnácskáim, de én mégis hagyom, hogy tovább marcangold őket? Sőt, önszántamból még többet követelek... - suttogta, miközben kissé hátrébb hajolt és egy könnyed mozdulattal megszabadította magát a pólójától.
-Pedig bármikor leállíthatsz Hannie - emlékeztettem szelíden és csillogó tekintetem képtelen voltam levenni a gyönyörű testéről.
-Hülye lennék - morrant fel. Kezeivel a felsőm alá nyúlva végig simított a mellkasomig, majd újra a számra hajolt és a nyelve segítségével elmélyítette a csókunkat.


Sok ember ajkát ízlelhettem már meg a létezésem során, de egyikük sem ért az én Sungiem nyomába.

Mámorító volt és rendkívül veszélyes...

Mert pillanatok a függőjévé váltam.


✅I can't forget you... [Minsung vampire ff]✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin