God knows I've tried, but I just can't forget

207 43 1
                                    

Kis kifli - nagy kifli pózban gömbölyödtünk össze Jisungal, miután túl voltunk egy izzasztó, fantasztikus szeretkezésen és egy forró fürdőn. Hátulról magamhoz öleltem a szerelmem törékeny kis testét és fejem a nyakába fúrva bújtam hozzá.
-Csikiz a hajad hyung - nyafogott a fiú, mire megforgattam a szemem és a hajába temettem az arcomat. - Ahjj  most meg  a szuszogásod hallom túl hangosan - méltatlankodott tovább.
-Hogy neked mennyi bajod van - morrantam fel, majd a csípőjére ülve magam alá gyűrtem a fiút és csikizni kezdtem az oldalát.
-Hahaha ne hyung - nevetett fel Jisung és a testét ide-oda dobálva a matracon próbált meg magáról letessékelni. - Minhoooo eléééghh!


Végül megkegyelmeztem az alattam vergődönek, majd miután puha ajkaira csókoltam lemásztam róla és elterültem az ágyon.
-Gyere, bújj ide - tártam szét a karjaim és Hannie azonnal odabújt hozzám. Arcocskáját a nyakamba fúrta és kezeivel az oldalam simogatta. - Most engem csikiz a te hajad - kuncogtam el magam a csiklandós érzés hatására.
-HoGY nEkEd MeNNYi BaJoD vAn - figurázott ki elváltoztatott hangon a szemtelen kis mókus.


-Szeretnél még egy menetet? - böktem meg az orrocskáját, majd ujjaimmal finoman végig zongoráztam a derekán.
-Hát ebből nem - vágott fancsali képet, aminek láttán belőlem kitört a nevetés.
-Gyagyás - suttogtam és egy apró puszit adtam a szájára.


A vállaiba markolva óvatosan az oldalára, majd a hátára döntöttem a fiút és fölé tornyosulva vettem birtokba az ajkait. Csók csatánk rövid volt, de annál hevesebb... Mivel sajnos reggel korán kellett kelnünk ezért időben leállítottam  a fiút és vigyorogva a hasára tettem a fejem.
-Mmm, így tökéletes - szusszantam fel elégedetten és egyik kezemmel átkaroltam a csípőjét, a másikkal pedig csupasz mellkasát cirógattam.
-Kényelmesen fekszel? - kérdezte szelíden és lejjebb hajolva tincseim közé puszilt.
-Igen - motyogtam elálmosodva. - Szeretlek jagiya!
-Én is téged baby
- felelte, majd lágy mozdulatokkal a hátam kezdte el simogatni, aminek  köszönhetően perceken belül elaludtam.


Ébren forgolódtam az ágyamban, egyszerűen képtelen voltam elaludni, pedig már majd le ragadtak a szemeim... Jisungra gondoltam és arra, hogy milyen jó volt az ő  illatát szagolva, teste melegét érezve, szívdobogását hallgatva átlépni az álmok birodalmába. Most annyira hiányzott ez az egész, pedig akkoriban sokszor idegesített. Álmában is folyamatosan beszélt, rugdosódott, de most azt sem bántam volna, ha egész éjjel nem tudnék aludni, csak cserébe legalább a karjaim közt lenne...


Tincseimbe túrva felültem az ágyon és fejemben kirajzolódott egy vadötlet. Ma Sungieval fogok aludni, ha törik, ha szakad! Az sem érdekel, ha megver, ha reggel alsógatyában hajít ki a folyosóra, de muszáj ma este magamhoz ölelnem őt.


Tudom, hogy időt kért, de nem bírom  ki!

Megőrülök, ha még egy éjszakát nélküle kell eltöltenem...

✅I can't forget you... [Minsung vampire ff]✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin