NIYE YAPTIN BUNU

7 2 0
                                    


" Ben bile dokunmaya kıyamamış ken ona dokunmak senin ne haddine "

Ömer hastaneden ayrılmış zelal ve kendi evinin de olduğu o mahalleye doğru hızla sürüyordu arabasını.

- seni öyle bırakacağımı sanıyorsan yaniliyorsun..

Hızla arabayı sağaçekip drift atıp., arabadan inmişti ömer.

Yakup meretinin evine doğru hızla yol alıyor öfke ile zor başediyordu.

- neredesin laan yakup !

Omerin bağrışmaları tüm mahalleyi ayağa kaldıracak kadar dehşet vericiydi.

- yakupp !  Hangi delikteysen girdigin gibi çık . Yakup!

Omerin bu kesintisiz çağrılarına artık dayanamayan kasım bey cevap vermişti.

- ne oluyor oğlum ne bağırıyorsun?

- bana bilememiş ayakları yapama kasım amaca . Büyük dedik , değer verdik karşılığı bumuydu hı?

- Oğlum bak haklısın ama oda bir hata yapmış.

- Kasım amca bana geçip oğlunu savunma ( daha önce duyulmamış bağırişlar)
O adı köpeği hapse tıktırmadan rahat etmem . Buraya yazıyorum o oğlunu ya ben geberticem yada adalet ..

Kasım bey artık  dayanamıyor oldugunyerde oturup ağlıyordu.

Ömer sinirle kapattığı kapıyı adeta koparacak gibiydi..

Hızla arabasına atlayıp sabrilerin evine yol alıyor du ..

-Ulan yakup daha nereye kaçacaksın eminim oradasın ...

Ömer kilometrelerce yol aldıktan sonra artık sabri gilin evine de ulaşmıştı. 

Çatkapı vurduğu kapıyla sabrının kapıyı açması bir olmuştu.

- Nerede lan o köpek?

-Kim kimden bahsediyorsun?

-Ya oğlum siz niye bugün böyle vurdumduymazlik yapıyorsunuz . Nerde lan o serefsiz  ? Masum bir kiza dokunmak ona ne ?

Sabri artık daha fazla tutamıyordu ömeri

- Çık lan

- yakup neredesin  yakup ...

- ne var ne bağırıyorsun lan

-  işte tamda düşündüğüm gibi buradasın... sen ne hakla zelal e vurduğunu sanıyorsun hı ?

- ağır ol lan kim kime vurmuş?

- bak oğlum adamı delirtmeyin in lan aşağıya yoksa ben indirmeye geliyorum .

- uzak dur benden ömer, elimde silah var sende 2 gün yoğun bakım da kalmak istemezsin  herhal .

Yakup artık omerin ateşini dahada harlandırmış artık ikisinarasinda birisinin kaybedeceği bir savaş başlamıştı.

- in lan aşağıya..

- bak ikiletme  uzak dur .

- Lan sen kimsin de belindeki  silahla beni korkutuyorsun hı ?

Ömer hızlıca merdivenleri koşup yukarıya çıkmıştı. 

- kaçma gel

Yakup olabildiğince hızla koşuyor, sabrilerin evini damına kadar çıkmıştı.

- uzak dur ömer, ya kendimi atarim yada seni öldürürüm.

- At lan madem okadar mert sin atla yok eğer yediremiyirum diyorsan sıkıysa sık lan öldür beni .

MEFTUNİYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin