....
yaklaşık 2 saat sonra havaalanına varmışlardı. Hemen bir koşuda uçağa yetişerek yerlerine oturmuş beklenen yere gitmek icin sabırsızlanıyorlardı.
Zelal coktan uyumuştu. Hüseyin ise hala ayakta bütün seyehat boyunca onun afitap yüzünü izliyordu.
- hem güzelsin hemde çok cesursun zelal baydar .
Tâbi bu söyleyenlerden zelal habersizdi .
....
Yaklaşık 3 saat yolculuktan sonra almanyaya ulaşmışlardı.
Hüseyin hemen zelali uyandırıp geldiklerinin haberini vermeye çalışıyordu.
- zelal kız zeloş kız kalk sana!
Zelal pek uyanık bir insan değildi tabi ne uykudan kolay uyanır nede kolay kolay uyurdu .
- kız ... pışt zelal ! Sanan bu sildikten böyleyse beni yer ....😀
Sonunda hüseyin çareyi bulmuştu. Bakinden gecen hostesin elindeki suyu alıp zelalin yüzüne serpiştirirdi.
- ay tamam tamam anne kalktım....
Zelal anı bir refleksi ile hüseyini baya bir güldürmüştü anlaşılan
- kız kalk kalk ... bıraksam daha uyuyacaksın he ..
- yav yok kendimden geçmişim sadece okadar
- yok ya kendinden geçmiş halin bumu .. Hem onu boşver de sen ne güzel uyuyirsun ya öyle.
- of hüsyin beni izledin demi 😬
- e napim artık nikahlı karımsın.
Zelal gözlerini devirip sadece gizlice gülüyordu.
- e hadi tamam gidelim benim psikoromantik kocam .hadi
Ikisi birlikte valizleri de alıp havaalanında bir taksi durdurup yaşayacakları malikaneye doğru hızla son sürat gidiyorlardı.
- biliyonmu gı ... senin için yeni bir malikane aldim ...
- hic gerek yoktu biliyor musun...
- yok yok sen oturmayacaksın da kim oturacak o evlerde .
- abartma kocacum abartma ...
- ay tamam gidince görürsün.
- bakacağız
Yolda bitmek bilmeyen muazzam sohbetler tüm güzelliğiyle devam ederken taksi şoförü yavaştan arabayı kenara çekmişti.
- geldik efendim ...
- ah teşekkürler, borcumuz ne kadar ?
- borcunuz 5 dolar efendim .
- buyrun teşekkür ettik .
Hüseyin arabadan valizleri alırken zelal şaşkın ve şoke bir şekilde önünde düdüğü malikaneyi defalarca etrafında dönerek izliyordu .
- hüseyin
...- efendim karucum ?
- ev ... ev bumu ?
- evet bu ..
- ciddi misin! Çok hoş bir evmiş.
- ee adım hüseyin dedim mi hüseyin bil ...
Ikisi birlikte sevinçli bir şekille eve doğru yürüyordu. Zelal hala etrafında dört dönüyor evin bahçesinde özgür bir sekili andıracak dercede koşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEFTUNİYET
Romance"Bu hikayenin kazananı sen ol kahramanı ben" ♡ BEDENLERIMIZ AYRI OLABİLİRDI AMA KALPLERIMIZ VE RUHLARIMIZ HIC AYRILMADI ... "İKİ KALP BİR AŞK" ... Belki hayat sadece keşkelerden ibaret olandır yada var...