YILLAR SONRA

9 1 0
                                    

Bunca akıp giden zamana, neden geç kaldim dedin?

....

Artık aradan 4 yıl geçmiş, zelal ve hüseyin aynı mutluluk ve huzur ile yaşmaya devam ediyorlar di . Ne birgün kavga ne birgün küslük yasmışlardı.  Zelal bazen gerçek aşkının hüseyin olduğunu düşünüyordu ama bazende bilemiyordu .

Zelal sabah saat sekiz civarından beri ayakta dolanıyordu. 

Artık 3 yaşında oka tuana diye  bir kızı vardı. Üçü birlikte mutlu mesut bir hayat sürüyordu.   Taki başlarına gelecek olaylardan habersiz yaşayana kadar .....



- hüseyin uyan ise gitmeyecekmisun? Hüseyin kalk

Hüseyin uykulu gözlerini aniden açıp kollarını açıp omuzlarını genişletmeye çalışıyordu .

- kalktım  kalktım.

- kahvaltı hazır kız da durmuyor . Ona bakayım dedim . Sen aşağıya gel ben kızımıza mamasını vereyim ...

- tamam güllerin en güzeli.

Sonra ayağa kalkıp ellerini yukarıya tutup camdan dışarıyı izliyordu .

Zelal taa aşağı kattan bağırıyordu .

- hadi be kocacum

- geldim geldim .

Hüseyin acele ile üzerine çektiği takım elbise ile hemen aşağıya indi . Ilk iş olarak kızının bal yanaklarindan öpüp kahvaltı yapmaktı..

- bitanem . Güzel kızım benim , prensesim

Zelal hemen hüseyine uyarıcı bir iteleme ile kendisine dikkat vermesini istedi

- bu dünyadaki tek prenses kizin değil emin ol !

- ya allah aşkına sen suncacik kızımı kıskandın yapma .

- ya ne var güzel kız allah var

- ya zelal annesi sensin .

- ya tamam bana da ilgi göster bu aralar ilgine şefkatine muhacim inan .

- bak ben varya seni yerim yerim ya .

Ya kızın da kimmiş prensesimin prensesi 2. Prenses ama benim için sen tek ve özel prensesin .

Hıh oldu mu yemeğimi yiyebilirmiyim?

- ye askim ye !

Masadan yükselen kahkahalar hüseyinin ise gidişi ile sona ermişti.

Zelal kızını kucaklayıp yukarıya odasına çıkarıyordu ki birden kapı çaldı

- halla halla hüseyin bir şeyini mi unuttu ?
Geldimm.

Zelal mutlu bir sürat ile kapıyı açacaktı ki gördüklerine inanamadı.

- s- sen  nnne arıyorsun burada .

- ben senin icin taa turkiyeden buraya kadar geldim zelal . Beni unutmadın değil mi?

- ben seni unutmadım unutamadım da ama sadece sana yine aşık olmak istemiyorum .git buradan

Gelen omerdi onca yıl sonra tekrar dimdik bir ömer olarak zelalin karşısına çıkmıştı.

- bak zelal lütfen ben senin icin yıllarca hapisanelerde yattım.  Ölüm aklından bile çıkmıştı tek düşüncem sensin .

MEFTUNİYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin