"EVET "

6 1 5
                                    

Daha öncesi saptığım bir hatadan beni kurtarır mısın?

....

Yakup eve varmış bir ay önce aldığı smokini giymiş , artık ebruya teklif etmek için daha önceki belirttiği parkta buluşmak için ebru ya

" bizim aşağı mahallede ki parkta buluşalım "

Mesajını  yollamıştı .

Ebru direkt mesaj atmış cevap olarak

" tamam geliyorum "

Yanıtını vermişti.

Yakup heyecanla 3 gün öncesi aldığı tektaş 'ı ona takmak için yola çıktı....

Yolda içinden türküler söylüyor, ayağı ile taşlara vurup  sağ sola savuruyordu.

.....

Ebru ile belirttiği parka varmış bir bankta oturup , ebrunun gelişini bekliyordu .

...

Beklerken bir çay ısmarlamış, hala türkülerini içten içe söylüyordu.

- sagolun teşekkürler.

Eline çayını alıp tam içecekken yolda ebrunun geldiğini görmüştü. 

Hemen ayağa kalkıp bu gelenin ebru olup olmadigina bakıyordu .

Ebru okadar zarif ve güzel giyinmişti ki kendiyle birlikte rüzgarlar estirip herkese ben buradayım dedirtiyordu .

Mavi bir elbise , krem bir sandalet giymiş yakupun gönlünde fırtınalar estiriyordu.

- hoşgeldiniz prenses bu ne güzellik.

- ay çok teşekkürler yakupcuğum . Çok naziksin

Yakup gözlerini ebrudan bir türlü alamıyordu.  Bir an önce onu kendine çekip onunla mutlu bir hayat öne sürmek istiyordu .

- ee daha daha nasılsın prenses ?

- yaa prenses mii ?

- yani senden başka kimse burada olmadığına göre prenses sensin ...

- yaa şımartma beni

Yakup ve ebru birbirine coktan alışmışlar sıcak sohbetler ile daha da samimileşiyorlardı.

- ee sen ne işle meşgulsün yakup ?

- be- ben ... ben

Yakup lafı ağzında geveliyor , henüz sahip olmadığı bir iş olmadığından mecburen yalan söylemek zorunda idi .

- ben geçici olarak kasiyerlik yapıyorum.

- hmm çok iyi .. peki sonra ne yapmayı düşündün ki geçici olarak yaptın bu işi?

- yaani sonra yurt dışına falan gitmek isterim mesela ..

- aa çok iyi bende gideceğim, bakarsın birlikte gideriz ha olmazmi ?

- ya çok güzel olur .. Şey ebru ben sana başka bişey demek için çağırdım buraya ..

Ebru fal taşı gibi açılan gözlerini doğruca yakupun gözlerine dikmişti fakat yakup kaçamak gözlerini bir türlü hizaya getiremiyordu.

- şey ... Şimdi ebru.

- evet

- hani ben sana ilk baktığımda

- ee

- hani biraz böyle etkilendim ya

Ebru yakupun niyetini apaçık anlamış tebessüm ile ona destek vermeye çalışıyordu.

Yakup kelimelerini hala dolamaçlıyor bir türlü cümleye giremiyordu .

En sonunda derin bir nefes aldı ve ebrunun ayaklarının önünde diz çöktü. 

Ebru çok şaşırmıştı herşeyi tahmin etmişti ama bu kadarı akıla dahi gelemezdi .

- ebru herşeye rağmen benimle evlenir misin?

Ebru hiç tereddüt bile etmeden karar vermişti.

- eveeeeet

Bütün çığlıklar park sakinlerini ayağa kaldırmış bu mükemmel manzara eşliğinde alkış sesleri ortama ayrı bir renk katıyordu.

Yakup yüzüğü eline takmış, ayağa kalkıp ebrunun anlından öpüyordu, onu hiv incitmeden.

- Biliyor musun yakup çok romantiksin ama bunu iza edemeyip afallaman daha bir romantiklik kattı sana...

- Yani ... siz konusu sen olunca afallamam şaşılacak gibi olmadı.

Ikili parkta birlikte kahkalar atıyor ,ikisininde gizlerinin ici parlıyordu birbirlerine bakınca...

Sonra ebru derin derin daldı uzaklara ve tekrar cümlesine girdi ..

- babam ne der acaba ?

- efendim?

- babam diyorum, hani bilmiyor ya senin bana teklif ettiğini ve benim an icin de kabul etmeme  ne der acaba ?

- aşka da saygı duyar herhalde canım.

- bilmiyorum .... eee sen biraz kendinden bahset . Ha bide bisey soracağım bu ömer ne icin öldü?

Yakup ellri ile yakasını ilikliyor zar zor nefes alıyor du.

- şe... Şey ömer konusundan bahsetmeyelim istersen .

- neden ki ?

- ya bilmiyorum üzülüyorum , sindiremiyorum .

- haaa anladım ben.  Tamam bana ozman biraz gelecekten bahset sen ve ben icin ..


- hm gelecek .... biraz düşüneyim.. belki çocuklarımız olur .

Ebru kahkahalar atıp yakupa aşk  dolu gözler ile bakıyor du sadece . Yakup da aynı şekilde idi .

- hemen çocuk mu olur canım?

- neden olmasın.  Gözleri sana bakışı bana ...

Ebru hala tebessüm ile karıştırdığı guluslerini saklayamiyordu.

- gülünce çok güzel sin biliyormusun ?

- o senin içinin güzelliği aşkım.

- ebru .. sen bana askim dedin ..

- evet aşkım bir sakıncası yak değilmi?

- yo yok hayır hayır.  Yani ilk defa biri bana askim dedi de ondan dedim

- e o zaman alış bence

Ikisi birlikte öğleden akşama kadar oturup sohbet etmişlerdi.

Sonra vakit gelmiş ebru evine yakup evine gitmisti.  Yarın olunca tek bir işi vardı yakupun

Ebruyu babasından istemek ....

MEFTUNİYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin