Yeni bir gün başlamıştı. Kimine dargın kimine gülen bir gün....
Zelal ve ömer ' in hala taziyeleri devam ediyordu .
Bütün mahalle halkı ,uzaktan gelenler , dhaa bilinmeyen birçok akraba ve arkadaş vardı.Birbirine kavuşamayan bu iki genci kim ayırabilir di ki bu dünyada.? Ikisi De mektuplarında belirttiği gibi ayrıldı.
"Bizi ayirsa ölüm ayırır "......
....
Yakup evden çıkmış; taziyeye birkaç gerekli malzeme götürmek için sabriyide çağırmaya gidiyordu.
Yolda yürürken birden dona kaldı . Ona bu douklugu yaşatan omerin annesi idi . Firuza hanim....
Yakup hiç sormadan sessizce arkadan yanaştı firuza hanıma...
- iyi günler teyze .
Firuza hanim sessizdi .oğlu ve eşinin ölümünü kaldıramadığı gibi bir torun vakıasını da kaldıracak güce tabi olaamadan yürüyordu yolda .
- iyi günler
- nereye böyle teyze?
- torunumu arıyorum.
Yakup içten içe sineye çekmişti kendini ...
- şey ben biliyorum yerini
Firuza hanim adeta ayaklarına kapanacak derecede yakupa yalvarıyordu.
- benim torunum nerede ?
- şey önce sakin ol teyze ayağa kalk
Yakup yerlere kapanmış kadıncağızı elelriyle zor bela tutabiliyordu .
- hadi teyzem kalk .
- bana ..... bana torunumu göster.
- tamam gideceğiz uzakta değil.
- çabuk ..... cabuk
Firuza hanim hem heyecanlanmış, hem kesintisiz nefesler ile kriz geçirme riskine karşı mesaj veriyordu .
- tamam teyze hadi kalk !
Yakup firuza hanımı yerden kaldırıp ; önce güzelce bir üstünü silkti .....
- hadi tutun bana !
Firuza hanim sıkıca yakupa tutmuş ondan tek bir şey rica edebiliyordu .
- beni kuzumun kuzusuna götür.
.... Yakup daha evvel çok kez gittiği zübeyde hanımların kapısının önünde bırakmıştı firuza hanımı. Geriye dönüp gitmeliydi hiç soru sordurtmadan .
- sende gel sana oğul !
- yok teyze ben gemiyeyim sen geç.
- neden oğlum?
- sen git teyze sorma !
Yakup nedensiz olduğu sanılan istemsizliği kendinden iyi bilen zübeyde hanımdan korkuyordu esasen .
Firuza hanim tekrarını sormadan yukarıya çıkmaya başladı.
- tamam oğul sağol.
- birsey değil teyze . Hadi görüşürüz
- görüşürüz
Yakup korkuyla bi an önce oradan ayrilmaya çalışıyordu.
Firuza hanim ise çoktan yukarıya cıkmış heyecanla kapının ziline basıp
duruyordu .Elleri titriyor, yıllardır göremediği oğlunun ona kalan tek parçasını görmek için can atıyordu.
'Ding dong'...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEFTUNİYET
Romance"Bu hikayenin kazananı sen ol kahramanı ben" ♡ BEDENLERIMIZ AYRI OLABİLİRDI AMA KALPLERIMIZ VE RUHLARIMIZ HIC AYRILMADI ... "İKİ KALP BİR AŞK" ... Belki hayat sadece keşkelerden ibaret olandır yada var...