"HERŞEY YENİ BAŞLIYOR "

22 4 0
                                    

Ömer günden güne endişeleniyor, bir okadar da korkuyordu . ' acaba bu kadın benim annem miydi? '

Evden hazırlanıp çıkarken, kapıda rastladığı babasına pas bile vermiyordu.

Ferhat bey : Akşama eve geç geleceğim, beni arayıp sorma .

Ömer babasının verdiği cevapı bile kaile almıyordu. Bunun farkında olan ferhat bey de oğlunun üzerine daha fazla gidip onun canını sıkmak istemiyordu da . Kurdugu cümlenin hayal kırıklığıyla birlikte ; fötür şapkası ve kabanını alıp ömer den önce evden çıktı. Aslında ömer de içten sineye çektiği bu hüznü saklayamiyordu. Hem içten ağlar hemde içten sitem ederdi kendince .

Ama buna bir ilaçta bulmuştu aslında. Bugün ise gitmeyecek babasını takip edip neler çevirdiğini görecekti. Bunun icin bir kot ceket , siyah güneş gözlüğü ve siyah bir şapka takmayı düşünüyordu.hem bu şekilde daha tanınmaz ve daha gizli görünebilecekti.
***

Evden ayrılmıştı ömer. Babasının izinden aynı şekilde yürüyordu ki rastladığı tükiye ( balık çiftliği) 'de babasının durduğunu gördü. Hemen kamofle olabileceği bir yere geçip babasının neler yaptığını neler konuştuğunu dinleyebilecekti.

Ferhat Bey: Bak levet bey ; hicbir şey tıkırında gitmiyor söyleyeyim.

Levet bey : Bunun icin ne yapabilirim ki .

Ömer hayretle babasını ve orada bulunan levent adlı balıkçıyı izliyordu. Acaba onu bukadar ilgilendiren , meraklandıran ne olabilirdi ki?

Ferhat Bey: Bak levent ! Ben diyeceğimi diyorum ; eğer oğlum birşey öğrenir de bana karşı oynarsa , işte ozaman vay haline.

Levent isimli adam pek memnun değildi bi tehditten , sanki ferhat beye birşey haykırmak istercesine rahatsiz oluyordu .

Levent Bey : Tamam, beyim halledeceğim ama birdaha buraya beni tehdit etmeye gelirsen , şahsen herşeyi oğluna ben anlatırım.

Ferhat Bey , levent bey den gelen bu tehdit üzerine ayağa kalkıp levent beyin boğazından tutup kuru tahta parçasına yapıştırdı.

Ferhat Bey: Ben senin yerinde olsam bukadar konuşmazdım.

Levent bey elinden kurtulmaya çalıştığı ferhat beye kısık seslerle 'tamam , söz birdaha söylemeyeceğim '. Diye inledi .
Merhametiyle yıllar önce vedalaşan ferhat bey, levent bey' i bırakıp oradan sert ve sinirli bir şekilde ayrıldı.

Levent bey , ferhat bey'in arkasından bağıra çağıra isyan edebiliyordu sadece .

Levent bey : sen manyak , psikopat adamın tekisin ben eşinin ölümüne değil o herşeyden habersiz masum oğluna üzülüyorum.

Ferhat bey söylenen onca söze dahi kulak asmadan arabasına bindi .Ardından aşırı süratli bir şekilde oradan uzaklaştı .

Herşeyi duyan ömer sadece şoktaydı.
Hemen koşarak balıkçı levent bey 'in yanında soluk aldı.

Ömer : lütfen söyleyin kimseye söylemem annemi babam mı öldürdü?

Levent bey şaşkın gözlerle olanı biteni izleyebiliyordu ancak .

Ömer sert tavırlarla hala levent bey ' e bağırıp çağırıyordu .

Ömer : Bak sen söyle bari levent amca annem nerede babamın bu işle alakası ne söyle.

Levent Bey : Ben senin babanı tanımıyorum.

Ömer : Bakın levent bey herşeyi duydum . Bunu bana yapmayın. Babam mı öldürdü annemi .

MEFTUNİYETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin