"Onlar için artık son gün son gece idi "
Yakup ve sabri harekete geçmiş, sabri elindeki benzin bidonu ile hiç korkmadan evin etrafında dolanıyordu
- eee patron hedef ne ?
- hedef heryer ? Şimdi dök evin etrafına
- derhal patron
Sabri hızlıca elindeki bütün benzini bitirmeye çalışıyordu.
...Elinde az kalmış son damlaları ise kapının ağzına iyi bir şekilde döküyordu .
- hahh aslanım evet şimdi çakmağı ver bu eğlenceli yeri ben hallederim .
Sabri boynunu eğip dizleri üzerinde çakmağı cebinden yakup teslim ediyordu .
- buyur ekselansları
- baba komik olma
Yakup elindeki çakmağı açıp ateşe psikopatça bir şekilde bakıyor du. Ve söylediği son sözler ise şunlardı
- sen beni bulamadın ama ben seni buldum . Sobelendin ömer Bılbay
Elindeki çakmağı acımasızca benzinin döküldüğü yere atıp pis pis kahkahalar arıyordu kendince .
- hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun .
Arkasını dönüp psikopatça kahkahalar ile keyif alıyor du yakup .
- hadi sabri gidelim de ateşin yükselişine engel olmayalım.
- hahaha hadi patron .
Ikisi birlikte oradan ayrıldı. Ateş artık hızla etrafa yayılmış gitgide harlaniyordu .
Belki kapıya ulaşmak hayattaki tek şans olabilirdi .Zelal ve ömer ikisi birlikte ilk defa birlikte kalma umudu olan yatakta belki bir kârı koca gibi olmasada aralarında bir yastık vekili ile mışıl mışıl uyuyorlardı.
Ateş git gide yayılmış dumanlar evin her tarafını sarmıştı.
Bundan ilk etkilenen kişi zelaldi.
Kankusacak derecede öksürüyor, adeta ciğerleri zipliyordu .bu yüksek öksürük sesleri ile uyanan ömer biryerde yangın olduğu nu farketmişti.
Hemen bağırarak zelali uyandırıp ikra tuananın yanına koştu
- kalk zelal kalk ev yanıyor! Zelal
Zelal hemen kalkıp kızının yanında ilk soluğu aldı.
- ömer kapıyı aç hadi
- açılmıyor yangın çok fazla camdan atlamam lazim
- sen bizi bosver , sen ikra tuanayi çıkar hadi
- ama zelal seni bırakamam hadi anca beraber kanca beraber
- ömer dedigimi yap yangın daha artmadan kızımı indir hadi .
Omer icin de kötü hisler ile aşağıya koşar adımlar ile indi .
- hadi be kızım dayanabiliriz hadi . Annen yukarıda daha hadi
Ömer battaniye ile sargiladigi kızını hemen aşağıya indirdi . Yangını farkeden herkes aşağıya toplanmış itfaiyeyi aramıştı.
Ömer ikra tuanayi komşularından birinin eline verip yukarıya çıkmaya çalışıyordu.
- ömer gitme yangın artıyor gel .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEFTUNİYET
Romance"Bu hikayenin kazananı sen ol kahramanı ben" ♡ BEDENLERIMIZ AYRI OLABİLİRDI AMA KALPLERIMIZ VE RUHLARIMIZ HIC AYRILMADI ... "İKİ KALP BİR AŞK" ... Belki hayat sadece keşkelerden ibaret olandır yada var...