Evet arkadaşlar bugün sınıfımıza Kazuha ve Felix adında 2 öğrencimiz katıldı, ikiside farklı ülkelerden geldi iyi anlaşın lütfen!"
Kazuha ve Felix boş yerlerden birine geçmeden önce kendilerini tanıttılar. Kazuha Japonya, Felix ise Avustralya'dan gelmişti.
Yunjin hızlıca Kazuha'yı yanına çağırınca Kazuha Yunjin'in yanına oturdu. Felix ise arka sıralarda boş olan bir sıraya oturdu.
Zil çaldığında Kazuha ve Yunjin tanışırken Jisung Minho'nun kulağına doğru eğilip konuştu, "Felix çok yakışıklı değil mi?"
Minho gözlerini devirerek ona döndü. Aynı Eunchae gibi Jisung'da gördüğü her kişiye aşık oluyordu resmen, fakat Eunchae'yi geçemez. "Git tanış madem"
"Elim ayağım götüme girer şimdi olmaz!"
"İyi," dedi Minho önüne dönerken, "Sonra Jeongin'le kaynaşırsa bana ağlamada"
Evet, Jisung'un zayıf noktası Jeongin'di. Resmen çocuğu köpek gibi kıskanıyordu, çünkü eski sevgilisi Jeongin'e aşık olduğu için ayrılmışlardı.
Huzursuzca yerinde kıpırdandı, etrafta Jeongin'i aradı ama yoktu. "Pişt bana bak güzel gözüküyo muyum?" dedi Minho'ya.
"Sincap kılıklı"
"Ya Minho!"
"Tamam tamam, sen her zaman güzel gözüküyorsun"
Jisung ayağa kalktı. Birden gaza gelmişti. Minho amacına ulaştığı için mutluydu. Jisung Felix'in sırasına giderken, Minho ve Hyunjin'de Kazuha'yla tanışmışlardı.
Felix yanına oturan çocukla telefonundan kafasını kaldırıp ona döndü. Tamam, sanırım bu seneyi kimseyle konuşmadan bitiremeyecek.
"Merhaba"
"Merhaba?"
"Avustralya'dan gelmişsin?"
"Evet?"
"Bizim Chan'da ordan gelmişti" Bizim Chan derken Jisung?
"Chan... Chris Bang mı?"
"He evet öyle bir şeydi" Hop Jisung kıskanmaya başlıyor.
"Aa ben tanıyorum onu, bende diyorum nerden tanıdık geliyor.."
"Ya, öyle mi.." Jisung çatlıyor.
"Her neyse, Han Jisung ben bu arada" dedi Jisung elini uzatarak.
Felix başta bi tereddüt etsede Jisung'un uzattığı eli sıktı. Samimi birine benziyordu.
"Lee Felix"
Jisung çoktan düğün hayalleri kurmaya başladı bile.
"Nerede kalacaksın peki?"
"Okul çıkışında yurda yazılmayı düşünüyorum neden?"
"Ya şey, ben kocaman evde tek başıma yaşıyorumda istersen... Hem yurtlarda genelde zorbalar olur, bence benimle kalmalısın" diye aklına gelen her şeyi sıralarken Jisung, Felix şaşırmıştı.
"Peki sana neden güveneyim, daha tanışalı 10 dakika olmuyor"
"Çünkü... Çünkü bana herkes güvenir! İstersen okuldaki herkese sor, hepsi beni sever" Jisung o kadar saçmalamaya başlamıştı ki kendine tokat atmak istiyordu şuan.
Felix omuz silkti, "Tamam, belki düşünürüm..."
Jisung başını sallarken Yunjin onu çağırdı. "Jisung! Gel Kazuha'ylada tanışın!"
"Gelirim birazdan!" Felix'e döndü. "Bunlarda bizim tayfa, istersen tanıştırabilirim ne dersin?"
"Olabilir..."
Jisung ayaklanırken Felix'e elini uzattı, "Gel benimle"
Felix ayağa kalktı ve Jisung'un peşinden gitti.
Jisung Kazuha'yla, diğerleride Felix'le tanıştılar ve dakikasında sohbete başladılar. Belkide mükemmel bir dostluğun başlangıcıydı bu...
Jisung Felix'e sunduğu teklifi Kazuha'yada sunmuştu. Zaten evi kocamandı ve tek yaşıyordu. 2 ev arkadaşından zarar gelmezdi değil mi?
Kazuha başta bir tereddüt etsede Yunjin ona Jisung'a güvenebileceğini, yaptığı en büyük kötülüğün yemeğini çalması olduğundan bahsedince kabul etti.
Tabii Eunchae'nin çevresi Minholardan ibaret olmadığı için her teneffüste başkalarıyla takılıyordu. Okuldakiler onu çok seviyordu. Onlardan küçük olsada zorbalığa uğramıyordu çünkü abisi Choi Soobin'di.
Hoca geldiğinde Felix yerine geçerken Jisung'a doğru eğilip, "Sanırım teklifini kabul edeceğim" demişti ve sırasına oturmuştu. Tabi Jisung o sırada kendi içinde parti vermekle meşguldü...
--
only housemates 😥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young, dumb, stupid, Minchan
Fanfiction"Seni görene kadar kendimi hetero sanardım..." Gay Minho hetero Chan'a aşık olur... Stray Kids, Le Sserafim, Twice. #070723 #?? #2 - chanho #1 - jilix -isme cok takilmayin bisey bulamadim😓