6

226 19 0
                                    

Chatten çıktığımda resmen telefonu fırlatıp annemin yanına koştum, fakat bir sebebi yoktu. Hatta kendimi tutamayıp anneme ötmeye başlayabilirdim bile. Ne yapacağım ben! Momo çabuk eve gel!

"Noldu Minho ne dolanıp duruyosun?"

Al şimdi cevapla Minho.

"Ha, şey, ne?"

"Şu sıralar aklın bir karış havada"

Saçlarımı karıştırdım, gerçekten o kadar belli ediyor muydum?

"Yaa, gayet normalim ben!"

Annem inandim dercesine başını salladı. Kollarımı bağlayıp ona trip atacakken evimizin kapısı çaldı. "Ayaktayken bakıver"

Arkamı dönüp kapıya ilerledim ve kapıyı açtım. Jisung karşımda duruyordu.

"Ne işin var lan senin burda?"

"Arkadaşımı kaçırmaya geldim"

"Hiç modumda değilim şuan, hem sen ev arkadaşlarınla ilgilensene!"

"Zaten o yüzden seni çağırıyorum ya! Kazuha ve Felix'i gezdireceğiz, çabuk hazırlan aşağıda bekliyorlar"

Başımı geriye doğru atıp göz devirdim, "İyide benim param bile yok Hyunjin'i çağırsana!"

"Ben seni seçtim, hadi!"

"Annem izin vermiyor"

Annem arkamda belirince seslice ofladım. "Neye izin vermiyor muşum ben?"

"Heh Eunmi ablamda gelmiş!"

"Jisung hoş geldin yavrum, içeri geçmez misin?"

"Yok Eunmi abla, Minho'yu almaya geldim ben, azıcık gezip gelicez"

"E gitsene oğlum"

Anneme bıkkınlıkla bakarken o beni hazırlanmam için odama doğru ittirdi. Ben odama girerken Jisung'un "5 dakikan var!" dediğini duymuştum. Acaba bi 20 dakika oyalansamda şu salaktan kurtulsam nasıl olurdu?

Bu fikrimden vazgeçtim çünkü bu sefer annemin beni rahat bırakmayacağı belliydi.

Hızlıca hazırlanıp çıktım. Aşağı indiğimde Kazuha, Felix ve Jisung'u beni beklerken buldum.

"Beklemeseydiniz"

Jisung yavaştan yola koyularak konuştu, "Beklemeseydik ve gelmeseydin değil mi? Biz buraya boşuna mı yürüdük sanıyorsun?"

"Kes, uzatma sincap kılıklı"

"MİNHO!"

"Bağırma önden önden çarparım bitane"

Kazuha ve Felix sanırım garipsemiş bakışlarından atıyorlardı ama sorun değil. Alışırlardı sonuçta.

^^

Neredeyse 3 saat süren geziden sonra beni evime bırakıp kendi evlerine gitmişlerdi. 3 saattir hiç durmadan yürüdüğüm için bacaklarımı kopartıp atmak istiyordum resmen.

Kapıyı annem açtığında kendimi içeri atıp sürünerek salona girdim. Annemde peşimden gelmişti

"Çok mu yoruldun?"

"Momo gelmedi mi?"

"Momo denir mi hiç, ablan o senin"

"Ablalığı batsın"

"Düzgün konuş çarparım bi tane, gelmedi ayrıca"

Odama gitmek için kalktım. Salonun kapısından çıkarken mırıldandım. "Buda orospu çıktı başımıza"

Annemin arkamdan düzgün konuş diye bağırdığını umursamadan odama girip kapıyı kapattım. Aşırı yorulmuştum ve şuan hiçbir şey umrumda değildi. Tek istediğim yatıp saatlerce dizi izlemekti.

Masamda duran bilgisayarı alıp listemdeki rastgele bir diziyi açtım ve izlemeye başladım...

^^

"Beni sorup duruyormuşsun"

Gözlerimi açtığımda karşımda sabah ki halinden eser kalmamış, ev kuşu Momo dikiliyordu.

"Ne diyosun be, ne sorucam seni" diye mırıldandım yeni uyandığım için boğuk çıkan sesimle.

"Hadi hadi, anlat noldu"

Doğrulup ellerimle gözlerimi ovuşturdum. "Bi uyansaydım"

"Telefonunu ver"

"Bide kontrolcü çıkma başıma" dedim telefonuma uzanırken.

"Mesajlara bakıcam, Chan mıydı onunla işte"

"Sen benden daha heveslisin bakıyorumda"

Elimdeki telefonu alıp omzuma vurdu. "Benimle flörtleşiyor ya hani. Umarım başka bir isim uydurmuşsundur."

Ben direkt olarak başımı yastığa gömünce Momo tahminimce mesajları okumaya başlamıştı.

"Allah belanı vermesin Minho. Yapacağın işle porno çeksinler!"

Ben hiçbir şey söylemeden öylece durmaya devam ederken Momo daha çok söylenmeye başlamıştı.

"Odun musun Minho mesajlara bak ya! Çıldıracağım bu çocuk fazla gerizekalı sanırım! Erkeğim diye çığlık atıyorsun resmen!"

"Momo ben napıcam?"

"Ya bağlantını kesiceksin yada yapacaksın bir şeyler Minho! Bana sorup durma!"

"Çığlık atıcam yemin ederim. AZICIK YARDIMCI OL YA!"

"Nasıl başladıysa öyle devam et, belki sonunda rahatsız olur"

Ellerimle yüzümü yoğururken durup Momo'ya baktım.

"Ne bakıyorsun yarram"

"Zekana bakıyorum, fazla kullanma lazım olur"

"Haklısın aşkom hadi ben gidiyorum sende napıyorsan yap"

"Bırakma beni"

Omuz silkip odadan çıktı. Ablaların hepsi mi böyle yoksa benimkinde mi sorun var?

Sinirden kendi kendime oflarken kafamı duvara vurma isteğimi bastırmaya çalışıyordum. Sormaktan sıkıldım ama, ne yapacağım ben?

young, dumb, stupid, MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin