25

167 16 20
                                    

1 hafta.

San'la öpüşmemizin üstünden tam olarak 1 hafta geçmişti.

Aynı zamanda,

Tam olarak 5 gündür çıkıyorduk.

Evet şaka yapmıyorum. San ile çıkıyoruz, ve herkes bunu biliyor, ayrıca bizim adımıza çok mutlular. Özelliklede arkadaşlarım.

Fakat biri biraz rahatsız,

Momo.

Bahsettiğim andan beri onaylamıyor. Olmaz diyor, siz birbirinize göre değilsiniz diyor, üzer diyor.

Onu dinlemiyorum ama yinede içimde gittikçe şüpheler büyüyor. Momo'nun yanılmasını dilemekten başka bir şeyde gelmiyor elimden.

Şimdide bizimkilerle beraberiz. Sahilin önünde oturup öyle havadan sudan sohbet ediyoruz. Öyle her gün buluşunca konuşacak konu kalmıyor, yalan mı?

"Ee Minho, senin ilişki nasıl gidiyor?"

"Gidiyor işte"

"Bir kere," dedi Jisung işaret parmağını kaldırıp bana gösterirken, "Bir kere düzgün cevap ver Minho, yalvaracağım en sonunda!"

Güldüm dediğine karşı. Çok gariptim şu sıralar. Ne uzun uzun konuşasım geliyordu, ne arkadaşlarımı güldürecek kadar hayat enerjim vardı. Sanki sömürülüp alınmıştı her şeyim.

"Momo onaylamadı demiştin, şimdi diyor mu bir şey?"

"Çok üstüme gelmiyor, fakat her fırsatta olmaz bu iş diyor"

"Ne yapacaksın peki?"

"Bilmiyorum Kazuha, bilmiyorum"

Oflayıp kafamı geriye doğru yatırdım. Şu sıralar hayat çok bunaltıcı geliyordu. Bir süre gözlerimi kapatıp öylece durdum.

"Minho, sağır mı oldun? Telefonun çalıyor!"

Doğrulup cebimden telefonumu çıkardım. San arıyordu.

"Efendim San?" diyerek telefonu açtığım an bizimkilerin merakla beni izlemeye ve dinlemeye başlaması önlenemezdi.

"Yarın akşam evimde parti veriyorum vee tabikide sende geliyorsun!"

Boynumu iki yana yatırıp onun görmeyeceğini bilerek göz devirdim ve başımı salladım, "Tabiki geleceğim! Ben gelmeyeceğimde kim gelecek?"

"Tamam, yarın akşam dokuzda, bekliyorum!"

"Tamam, görüşürüz"

"Görüşürüüz!"

Telefonu kapatıp cebime tekrar koyarken bizimkilerin merakla beni beklediğini fark edince zorunda olmasamda açıklama yaptım, "Yarın parti veriyormuş, onu söyledi işte"

Yunjin "Lan bizi niye çağırmadı bu orospu?" dediği anda hepsinin telefonuna mesaj düştü.

"Tamam lafımı geri alıyorum"



--

pardon arkadaslar 1 hafta bolum atmayip sonra boyle sik kadar yazip atiyorum cunku HER GUN DERS CALİSİYORUM AQ

su biyolojici yuzunden nefes almaya vaktim kalmiyor ki bolum kurgulayayim amk yardim edin ya

BU ARADAA 2BİN OKUNMA OLMUUYSS💕💕💕 COK TESEKKUR EDERIIM💖 onceden soz verdigim fici yayinliyorum ama duzenli bolum atmam demistim unutmwyin!

en kisa surede bolum atmaya calisicam soz veriyorum unutmayin beni tamam mi🥰🥰

young, dumb, stupid, MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin