"Bi ara bizde halısaha atalım Felix ne dersin?"
Felix kaşlarını çattı. Bu çocuk neden sürekli onunla uğraşıyordu ki?
"Ne diyorsun Jisung ya, yoruldum zaten"
"Ben odamdayım" diye aradan sıvıştı Kazuha. Jisung'un Felix'i kışkırtmaya çalıştığını anlamıştı.
Kapıyı kapatmadan hemen öncede, "Yemek söylüyorum hepimize!" dedi.
"Bende odamdayım" dedi Felix odasına giderken. Fakat Jisung onu durdurdu.
"Felix bekle, ben ciddiyim ya! Bana futbol öğretsene"
Felix tekrar kaşlarını çattı. Ne öğrenmek istiyordu bu çocuk?
"Sende bir şeyler var ama... Doğruyu söyle napıcaksın futbolu!"
"Çünkü şey, eee, şey,"
"Ney Jisung ney"
"Çünkü ben Heeseung'dan hoşlanıyorum!"
"Ne?"
Şimdi tuttun yarrağı diye içinden geçirdi Jisung.
"Yani şey-"
"Heeseung senden küçük değil mi?"
"Belki ben semeyim ya!"
"Iy sus oralarını bilmesemde olur"
Felix salona geçip koltuğa oturduğunda Jisung'da peşinden gitti.
"Heeseung'dan hoşlanmıyorsun, ayrıca çocuk hetero"
"Sen nerden biliyorsun ya?"
Felix omuz silkti, "Eunchae'yle takıldım biraz"
Jisung tek kaşını kaldırdı, "Biraz olduğuna emin miyiz?"
Felix cevap vermeden Jisung tekrar konuştu, "Ee, sen futbolu nerden bu kadar öğrendin?"
"Sen buna neden bu kadar taktın?"
"Merak ediyorum"
"Jisung gördüğün gibi ben erkeğim, babamda küçükken çok maç izletti. 2 yıl içinde minimum 25 maça gitmişimdir"
"Ayrıca hoşlandığın kişi başkası, kim o?"
Jisung birden afalladı, fakat çabuk toplandı. "Heeseung dedim ya işte!"
Felix inanmadığını belli edercesine başını salladı.
"Tamam evet, Heeseung değil."
"Kim o zaman?" dedi heyecanla Felix. Merak ediyordu.
"Söyleyemem. Kendin öğrenmelisin"
"Kendim nasıl öğreneceğim ya! Zihin okuma gücüm mü var!"
O sırada kapı çalmıştı ve Kazuha flash hızında kapıyı açtı, ödemeyi yaptı ve paketleri alıp salona gitti, "Ya şimdi yersiniz ya da hepsini ben yerim!" sonra tekrar hızlıca mutfağa girdi.
İkiside gülerek Kazuha'nın peşinden mutfağa girip masaya oturdular. Kazuha çoktan yemekleri masaya dizmişti bile.
Üçüde sohbet ederek yemeklerini yediler ve mutfağı toparladılar...
^^
"Sen bana hala Sana'yla nasıl başladığınızı anlatmadın"
Bu sefer ben Momo'nun odasındaydım. Hep o mu yanıma gelicek canım.
"Ya flörtleşiyorduk işte. Sonra o gün Chan'a yazdığımı Chan söylemiş sanırım. Yazdı bana, 'Gerçekten ciddi mi düşünüyorsun' evet dedim. Yarında nikah kıyıcaz işte"
"Ne?" dedim birden. Ciddi mi anlamamıştım. Sonuçta reşit insanlardık, bende Chan'ın kolundan tutup imza attırabilirdim nasıl olsa.
"Şaka yapıyorum canım, daha evlenmek için çok gencim"
"Hee başımıza sürtük kalıcaksın demek ki"
"Babam gibi konuşma!"
"Anımsama şu adamı"
Bir süre sessiz kaldık. O sırada aradığım şeyi bulmuştum. "Buldum!"
Aslında Momo'yla konuşmak için gelmemiştim. Pislik karı kremimi çalmıştı, bende onu arıyordum ve buldum.
"Tüh ya, halbuki çok güzel saklamıştım"
"Evet yatak altı çok güzel yer" dedim aynanın karşısına geçip kremi yüzüme yayarken.
"Çok şükürler olsun ki," diye bir ses duyduk ikimizde. Kapıya baktığımda annem gelmişti. "Çok şükürler olsun ki böyle iyi anlaşan, çok güzel evlatlarım var"
Eyvah drama saatimiz geldi.
Neden eyvah diyosun demeyin. Ben aşırı duygusal bir insanım ve böyle şeylere gelemiyorum. Çok sulu gözüm.
Momo'yla kalkıp anneme sarıldığımızda bize karşılık verdi. Ama bu biraz daha uzun sürerse ağlarım ben!
"Benim küçük bebeklerim" diye mırıldandı annem.
"Hayır koca eşeklerim demeliydin, Ben 19 ablam 21 yaşında" dedim birden.
Annem gülerken Momo, "Eşek olan sensin, ben bir kuğu gibi asilim" dedi.
"Hayır karıştırma lütfen, çirkin ördek yavrususun sen"
"Sana eşek demek eşeklere hakaret zaten!"
"Ördekler kendini evrenden silmeye kalkıştı"
Annem bize gülerken biraz duraksadım. Annem sadece bizimle böyle gülüyordu. Babam bizi terk ettiğinden beri hiç eğlendiğini görmemiştim. Sürekli evde takılırdı. Dışarı pek çıkmazdı. Ve ben böyle mutlu olduğunu düşünmüyorum. Bunu sonra halledeceğim. Önce getirmem gereken bir damadı var! Fakat haberi yok.
"Ben yatıyorum canlarım, iyi geceler demeye gelmiştim zaten" dedi annem.
Birbirimize iyi geceler diledikten sonra bende odama geçtim. Yarın haftasonuydu. Pazartesiden itibaren sınavlarımız başlıyordu ve stres olmaya başlamıştım.
Ve sınavlarımızın bitmesi artık Chan'la görüşemeyeceğiz demekti...
--
tam 1 haftadir yb atmiyorum 🤡
aklimda ilerki bolumler icin bir suru kurgu var fakat once su bolumleri halletmemiz lazim 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young, dumb, stupid, Minchan
Hayran Kurgu"Seni görene kadar kendimi hetero sanardım..." Gay Minho hetero Chan'a aşık olur... Stray Kids, Le Sserafim, Twice. #070723 #?? #2 - chanho #1 - jilix -isme cok takilmayin bisey bulamadim😓