23

194 21 5
                                    

"Hiç mi umut yok?"

Başımı iki yana salladım paketten bir dal daha çıkarırken. İlk defa sigara içiyordum.

"Kanki sen hiç başlamasa mıydın yaa? Tüm paketi bir günde bitirme"

"Kes"

Jisung bana göz devirirken kollarını bağladı ve arkasına yaslandı.

"Minho, Jisung doğru söylüyor. Ayrıca burda oturup sigara içerekte bir yere varamazsın. O seni siklemiyosa sende onu siklemesene?"

Yorgun bakışlarımı Felix'e çevirdim. "Hepiniz bozuk plak gibi aynı şeyleri tekrarlayıp durmaktan sıkılmadınız mı?"

"Bizi buraya çağıran sensin orospu"

"Kes"

"Ya zaten çekilmiyordu şimdi daha çok çirkefleşmiş hiç çekilmiyor! Biz gidiyoruz ne halin varsa gör!" dedi Jisung kalkarken. Felix'te omuz silkip peşinden gitti.

Yine yalnızdım. Harika.

Sigaram bittiğinde söndürdüm ve arkama yaslandım. Felix aslında doğru söylüyordu. Ben neden bu kadar kafaya takıyordum ki? Ayrıca Jisung'da haklıydı. Geldiğinden beri onunla uğraşıyordum.

"Birinden hoşlandığını düşünmüyordum açıkcası Lee" dedi yanıma oturan çocuk. Çocuk dediğime bakmayın, neredeyse benimle aynı yaşta.

"Sen kimsin?" Yüzü çok tanıdıktı fakat ismini bir türlü çıkaramıyordum.

"Üzdün şuan, San ben. Choi San"

Şimdi hatırlamıştım. San'la okulun ilk günü bir konu hakkında konuşmuştuk fakat sonrası yoktu. Şimdi böyle gelmesi, biraz saçma?

"Hee hatırladım tamam. Hayırdır?"

"Hayır hayır," diye mırıldandı. Kaşlarımı çattığımda devam etti, "Ee, gay olduğunu biliyordum ama biri olduğunu bilmiyordum"

"Ne diyeceksen çabuk söyle uzatma. Deli etme beni" dedim hızlıca.

"Sakin ol güzelim-"

"Nerden güzelin oluyorum senin be! Siktir git, lavuğa bak!"

"Tamam, sanırım başka gün konuşsak daha iyi"

"Of söylesene be adam boğucam şimdi o olucak!"

Sanırım biraz fazla gerginim. Arkadaki kafede papatya çayı var mıdır?

"Söylenicek pek bir şey yok, iki gün sonraki partiye gelip gelmiceğini soracaktım sadece"

"Kim düzenliyor?" Gidip gitmemem fazlasıyla önemli bir etken.

"Yeonjun"

Omuz silktim. "Olabilir"

Yeonjun'un partilerini severdim. Genelde Jisung ve Eunchae'yle çoğu kişinin arasındaki ilişkiyi böyle öğrenirdik ve bastığımız 3 çift olmuştu. Yanlışlıkla oldu canım.

Vee en önemlisi, benim tek başıma, yine Yeonjun'un partisinde bastığım, Soobin ve Beomgyu!

Ama gerçekten yanlışlıkla olmuştu. Onlarda kapıyı kapattıklarına emin olsalarmış!

Soobin üstteydi bu arada.

Herr neyse bugünlük bu kadar yeterli. Momo evde beni bekler değil mi?! Hayır beklemez.

"Oldu o zaman," dedim San'ın yanından kalkarken, "Partide görüşürüz mü demeliyim?"

"Evet, çünkü seni bulacağıma emin olabilirsin!"

"Partide görüşürüz"

"Görüşürüz"

Ellerimi cebime sokup ilerlemeye başladım. Böyle dediğime bakmayın, partide kuyruk gibi yanımda dolaşırsa koşarak uzaklaşırım oradan.

--

SİZEEE OKULUN İLK GUNU HEDİYESSSİİİİİİİİİ SEEEELLLLAAAAAAAMMMMMM

boyle neseli gozuktugume bakmayin sabahtan beri herkese kufur etmekten imanim gevsedi (3 gram bisey vwrdi zaten)

okul ne kadwr igrenc bir yer degil mi ya birde okul degistirmisseniz cok zor

neyse arkadaslar insallah sinifta kalmayiz diyorum ve daha fazla uzatmadan kwciyorum baiii

(oy verin😡😡)

young, dumb, stupid, MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin