15

199 16 9
                                    

Ben uyumayı çok seven biriyimdir. Herhangi bir yerde kolayca uykuya dalabilirim ve biri beni uyandırana kadar uyanmam. Fakat bazı gecelerde tam tersi olur. Gözüme gram uyku girmez, hayatta uyuyamazdım. Ve bu gece o gecelerden biriydi.

Yatakta öylece tavanı izliyordum. Saat neredeyse 4'e geliyordu fakat benim gram uykum yoktu.

Yataktan kalktım ve hızlıca üstümü değiştirdim. Uyuyamayacağımı bildiğim için bence zorlamaya gerek yoktu. Hem zaten yarın okulda yoktu.

Anahtarları ve telefonumu alıp sessizce dışarı çıktım. Gecenin soğuğu yüzüme vuruyordu. Hava daha karanlıktı. Nereye gideceğimi bilmiyordum. Öyle rastgele yürürken sahile inmeye karar verdim.  Geldiğimde karşıma çıkan ilk banka oturdum.

Sol tarafımda, birkaç metre uzaklıkta Hyunjinlerin evi kalıyordu. Denizin önünde merkezden biraz uzak kocaman bir malikane düşünün. İşte Hyunjinlerin evi.

Hyunjin'in odasından sızan ışıklardan onunda uyanık olduğunu anlıyordum. Oyun oynadığını bildiğim için pekte gitme taraftarı değildim açıkcası.

Orada sadece öylece oturdum ve denizi izledim. O sırada telefonum çalmaya başladı. Hyunjin arıyordu, ama neden? Sonuçta arkadaşlarımda uyumayı ne kadar sevdiğimi bilir.

"Efendim Hyunjin?"

"Napıyorsun lan orda? Hayırdır, uyumuyorsun?"

"Sen nerden biliyorsun?"

"İki dakika balkona çıkayım dedim gördüm. Neyse boşver şimdi, Yunjin çağırıyor çabuk gel"

"Ne alaka lan, annenler evde değil mi?"

"Onlar iş seyahatinde. Bizde biraz evi karıştırırken içki bulduk. İçme planları yapıyoruz, sende gel"

"Saçmalama Hyunjin"

"Üçümüz de reşit insanlarız Lee Minho, en fazla burda sızarsın o kadar"

"Bence mantıklı bir fikir değil"

"5 dakika içinde geldin geldin, gelmedin dışarıda 50 tane sarhoş it geziyor, erkek olmanı pekte umursamazlar"

"Of ağzına sıçayım, geldim aç kapıyı"

"Oha amına koyayım Flash mısın?"

"Sen laf yaparken çoktan gelmiştim bile"

Hyunjin'in bir şey demesine izin vermeden telefonu kapattım. O sırada kapıyı açmıştı.

"Hoş geldin Minhooşş" dedi içeriden Yunjin. Mutfaktaydı sanırım.

"Rezil olucaz" dedim sadece. Eminim ki gecenin sonunda birilerini arayıp salak saçma şeyler söyleyecektik.

"Off be Minho, bir içeri gir ya"

Göz devirip içeri girdim. Çok içmezsem her şey hallolurdu bence.

--

bu bolum cok kisa oldu cunku onceki bolum cok uzundu bb 😅

young, dumb, stupid, MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin