22

199 21 8
                                    

Mutsuzum.

Chan'la buluşmamızın üstünden tam olarak 1 hafta geçti. Sınavlarımız bitti.

Fakat bu süreç boyunca Chan'ı hiçbir şekilde görmedim.

Bilerek mi, yoksa koşuşturmacadan dolayı mı bilmiyorum ama mesajlarımada cevap vermiyor.

Vermek zorunda değil diyebilirsiniz, haklısınız, bunu bende biliyorum. Sonuçta sevgili değiliz, sadece arkadaşız. Fakat kendimi gerçekten depresyona girmiş gibi hissediyorum.

Hiçbir şey mutlu etmiyor şuan beni. Chan'ı bir kez görsem, iyi olduğunu öğrensem geçiceğine inanıyorum ama yok. Aradığımda hiç açmıyor, bazende meşgule atıyor.

Neden yapıyor bilmiyorum. Sebebi ne? Kötü bir şey mi yaptım? Yoksa Lily mi görüşmemize izin vermiyor? Acaba Lily'le oldular mı? Bunu bile bilmiyorum.

Kapımın açılmasıyla yattığım yerde sola doğru döndüm. Gelen her zamanki gibi Momo'ydu.

"Geleyim mi?"

"Gelme desem gidecek misin?"

"Hayır" dedi ve gelip yatağıma oturdu. Eve yeni gelmiş olmalıydı ki hâlâ  süslüydü.

"Hayırdır, yeni mi geldin, yine mi gidiyorsun?"

"Yeni geldim. Chan hâlâ bakmıyor değil mi?"

Olumsuz anlamda başımı salladım. Cebinden telefonunu çıkardı ve bir şeyler yapmaya başladı. Kalbim birden hızlanmıştı o an. Noluyordu?

Momo telefonu bana döndürdüğünde yerimde doğruldum ve oturur pozisyona gelip telefona baktım.

Fotoğraf çok karanlıktı fakat Chan olduğunu anlayabiliyordum.

"Bu ne Momo? Nerde gördün Chan'ı?"

"Canım ben nereye gitmiştim?"

"Arkadaşlarında bara gidiyordun..."

"Heh, çözdün değil mi?"

Yüzüm direkt olarak düşmüştü ve zihnime saçma düşünceler konmuştu. Chan neden bardaydı? İçmeyi sevmediğini sanıyordum oysaki...

Momo telefonuyla birine mesaj atarken tekrar konuştu, "Ayrıca yanında bir kız vardı bayada yakınlardı, tanıyor musun kızı?"

Yüzüm sanki daha fazla düşebilirmiş gibi tekrar düşünce Momo durgunluğumu fark etmiş olacak ki bana döndü. Kızı tanımıyordum tabikide ama Lily olmasının ihtimali çok yüksekti.

"Yaa bebeğim, ben üzül diye mi söyledim! Çok merak ediyorum bir öğrensem geçicek dedin diye söyledim!"

"Çok sağ ol ya çok düşüncelisin Momo" dedim tekrar yatarken. Benim bilmediğim bir şey dönüyordu ve bu beni deli ediyordu.

"Bir tanem bana bak, üzüldüğünü biliyorum ama burda böylece yatmakla hiçbir şeyden haberin olmaz. Eunchae'yle falan mı konuşsan? Onun çevresi geniş, illaki bir şeyler öğrenir değil mi?"

"Ne öğrenicek Momo Tanrı aşkına? Kız büyük ihtimalle Lily. Lily Chan'ı böyle ortamlara soktu ve Chan'da zamanla alıştı. Neyi öğrenebiliriz başka?!" Cümleleri sıralarken tekrar oturur pozisyona geçtim.

"Minho"

"Ne var ne!"

"Ağlama" dedi Momo kollarını bana sararken. O an anlamıştım ağladığımı ve bu aptallıktı.

"Ağlamıyorum zaten!" dedim gözyaşlarımı silerken.

"Sen bunu bir düşün tamam mı? Seni böyle üzen birine takıntılı kalmanı istemiyorum. Yarın dışarı çık. Jisunglarla falan buluş, bir nefes al. Chan'ı düşünmemeye çalış tamam mı?"

Başımı salladım. Doğru söylüyordu. Sonuçta baştada dediğim gibi biz sadece arkadaştık.

Sadece arkadaş.

--

seleme cenemeler uyanma vakti slm

okul aciliyor saka mi????

neyse arkadaslar oy atin lutfen tamam mi optum baibai💋💋

young, dumb, stupid, MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin