"Chan emin değilim, ben çıkmasam olmuyor mu?"
Endişeli gözlerle elimdeki eldivenlere bakıyordum. Bunlar benim ellerime büyük geldi ama!
"Hadi ama Minhoo, buraya kadar gelmişsin. Hem çok geç, birazdan başlıyoruz"
Ben mızıklamaya devam ederken oda kramponlarının bağcıklarını bağlamıştı. Allah bilir o kramponlar ne kadardır.
"Hadi Minho hadii, söz topu kaleye yaklaştırmayacağım bile" dedi kapıdan çıkarken. Hızlı hızlı arkasından ilerledim.
Sahaya çıktığımızda birkaç kişi daha oradaydı. Karşı takım olması lazım?
"Lan," duyduğum sese döndüm, "Bu voleybolcu gay Minho değil mi?"
Gözlerimi devirdim, "Sanada merhaba Choi Beomgyu"
"Tanışıyor musunuz?" dedi Chan. Şaşırmış mıydı?
"Evet, hatta o kadar severiz ki birbirimizi hiç sorma" dedim Beomgyu'dan gözlerimi ayırmadan.
Evet Beomgyu'yla tanışıyorduk, çünkü sürekli laf dalaşına giriyorduk. Gay olduğum için benimle dalga geçmeye çalışıyordu ama ezik, onuda beceremiyordu. Vee benimle uğraşmasındaki en büyük sebep ne biliyor musunuz? Çünkü geçen sene Soobin'le yattı ve bunu bilen tek kişi benim! -şimdi anlatmayacağım- Fakat hala homofobik olduğunu iddia ediyor.
"Okulda ayrı burada ayrı atışmanızı dinlemeyeceğiz. Selam Minho, karşı takımın kaleciside benim" dedi Soobin. Zaten uzaktan baktığınızda direkt kaleci olduğunu anlarsınız çünkü ADAM 2 METRE!
Abartma Minho dediğinizi duyuyorum ama haklıyım tamam mı susun hepiniz.
Başımı salladım anladım dercesine. Birkaç kişi daha geldiğinde çaktırmadan saydım. Tam 11'e 11'dik şuan.
"Haejun gelmedi mi?"
"Zaten bok gibi oynuyodu bende çağırmadım"
"Adamda gol yok asist yok, Rossi'nin koreli versiyonu amına koyayım!"
"Rossi kim aq"
"Hiç mi türk takımlarını izlemiyorsunuz siz? Fenerbahçe'de, bi boku beceremiyor her maç ilk 11'e çıkıyor"
"Tamam amına koyayım hadi başlayalım zaman geçiyor, extra time almam"
Herkes yerini alırken bence yavaştan kaleye doğru geçtim. Maçın başladığını belirten düdük çaldığında derin bir nefes aldım.
Aslında kalede olmam daha iyiydi, en azından kalede elini kullanabiliyorsun!
^^
Tahmin edin maç kaç kaç bitti?
Evet bunu bana maçtan önce sorsanız, 10 gol yerim garanti, derdim.
5-2 BİTTİ!
2 GOL YEDİM!
Ben voleybolu salıyorum arkadaşlar futbola sarıcam. Biraz boyumu uzatır tam kaleci olurum artık!
"Ben demiştim sana!" dedi Chan arabayı sürerken. "Senin yerine Gyuwoo'yu oynatsak 7 gol yerdik net!"
Gülümsedim. Övülmek iyi hissettiriyordu. Özellikle Chan tarafından övülmek.
"Abartma canım, siz topu kaleye yaklaştırmadınız bile!"
"Hiç futbola sarmayı düşündün mü?"
Evet birkaç saniye önce.
"Hayır. Şimdilik böyle iyiyim"
Omuz silkti. "Sol kanat oynamayıda denemek ister miydin?"
Oha solak olduğumu biliyor!
"Dediğim gibi Chan, ben böyle iyiyim. Ayrıca solak olduğumu nerden biliyorsun?"
"Bana ders çalıştırıyorsun Minho"
Salak Minho!
Olsun, yinede dikkat etmiş!
Başımı salladım. O sırada evime gelmiştik bile.
"Teşekkür ederim" dedim kemerimi çıkarırken.
"Önemli değil" dedi oda.
Dış kapıdan girdiğimde oda gitti.
Tam anahtarımla kapıyı açacakken Momo kapıyı açtığında tökezledim.
"Napıyorsun be psikopat!"
"Geç kaldın bugün"
"Kapılarda beni mi bekliyorsun?" dedim odama doğru ilerlerken. Oda peşimden geliyordu.
"Chan bıraktı seni"
"Ee olamaz mı?"
"Noldu çabuk anlatıyorsun" dedi yatağıma oturup. Bende üzerimi değiştirmeye başladım.
Karşımdaki kişi ablam arkadaşlar.
"Bir şey olduğu yok, duşa girmem lazım"
Gözlerini büyüttü, "OHA, ÇOK ERKEN!" dedi.
LAN YANLIŞ ANLADI DELİ!
"SAÇMALAMA! YAPMADIK BİR ŞEY!"
"ADAM AKILLI SÖYLE O ZAMAN NEDEN GEÇ KALDIĞINI?"
"Futbol oynadım" dedim.
Tekrar büyüdü gözleri. Evet benden beklemiyordu.
"Sen ve futbol? Hayır inanmıyorum"
"Kaleciydim"
"Tehdit mi etti seni?"
"Oha abla, olmadı abart az daha. Rica etti bende kabul ettim"
"Kaç yedin?"
"2"
"Karşı takım?"
"5"
"Yok inanmıyorum"
"Ay inanmazsan inanma be, duşa giriyorum ben"
"Gir hadi" dedi odamdan çıkarken.
Gerçekten kaleci mi olsam ne?
Tamam tamam şaka.
--
yazariniz hem fenerli hem kpop fani askolaarr🤪😽
neyse ust uste 2 bolum attim artik 926493639462863 gun yb atmam bb🤠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
young, dumb, stupid, Minchan
Fanfiction"Seni görene kadar kendimi hetero sanardım..." Gay Minho hetero Chan'a aşık olur... Stray Kids, Le Sserafim, Twice. #070723 #?? #2 - chanho #1 - jilix -isme cok takilmayin bisey bulamadim😓